Hop til indhold

Lina i København SV - nogen der kan huske hende?

Featured Replies

Skrevet

Hej dabusta

Ud fra de billeder som er lagt op, har hun været her før som Alina: https://www.eroguide.dk/forum/topic/215813-alina-k%C3%B8benhavn/?do=getNewComment

Jeg besøgte hende dengang. Enig med Hefner, som skriver i tråden, at billederne matcher ikke det, du møder. Jeg tror, at de bruger en faceswap teknologi, hvor hendes ansigt skiftes ud med et andet. Billeder, hvor hun står på gaden under en paraply, matcher dog meget godt med det, du møder. Derudover har hun nogle tatoveringer, som ikke ses på billederne.

Når det så er sagt, så havde vi rigtig dejlig sex. Hun har en lækker krop, er ret lille med nogle store ægte bryster, som blev æltet godt på. Vi kyssede og knaldede igennem. Hun er givende og tilstede. Blowet var skønt og jeg afsluttede rigtig dejligt i hendes mund. Så selvom jeg ikke fik den flotte model på billedet, så havde jeg god sex med en pæn ung pige, så gik jeg tilfreds derfra. Tænker også at aflægge hende et besøg igen.

Redigeret af larsmanutd

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.