Hop til indhold

Kris i Aarhus - en fornøjelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg var skeptisk. Mest fordi at kvinden på annoncen så alt for godt ud til at være ægte, men efter anmeldelserne herinde måtte jeg tage chancen og give det et forsøg.

Jeg kontakter Kriss via WhatsApp, får bestilt en tid og får gjort mig klar. Jeg plejer at være ganske spontan, men havde en halvanden time at bruge inden mødet, men det gjorde egentlig bare spændingen bedre.

Jeg får en adresse, møder op og bliver mødt af den absolut sødeste kvinde jeg har mødt i branchen. Alt nervøsitet forsvandt og vi smalltalkede lidt inden vi fik afregnet.

Det er faktisk Kriss på billederne og hun har en skøn energi over sig. Hun kysser godt, giver et udemærket blowjob også får man jo lov til at gøre det ekstra ;)

Normalt er jeg vant til at efter jeg har ejakueret (hvilket altid sker indenfor de første 15 minutter) at jeg får taget tøj på og afsted igen. Men sådan var det ikke her.

Efter akten lå vi i sengen imens vi puttede og snakkede om alt fra min profession til nogle dybere spørgsmål imens jeg blev kærtegnet. Ægte pillow talk lige der.

Tiden gik. Vi kom i tøjet igen og jeg gav hende den største krammer sammen med nogle forslag til sightseeing aktiviteter hun kunne lave i byen.

Jeg ville jo nok helst holde hende for mig selv, men det ville sku være for egoistisk 🥸

https://annoncelight.dk/showad/467648

Redigeret af Filihankat
Lidt ekstra detaljer om akten

Skrevet

Hvor ca. i Århus hun huser ?

I andre tråde fra Kbh. kan jeg læse at hun kræver verificering bl.a. med selfie… Passer det ?

Skrevet
Filihankat skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville jo nok helst holde hende for mig selv, men det ville sku være for egoistisk 🥸

Det er du ikke ene, om er jeg bange for 🤣

Men det er for sent….hun er allerede en verdensstjerne her på Djævleøen og jeg kan fornemme, at I er enige i Hovedlandet…. 😜

Redigeret af dhnmdst

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.