Hop til indhold
Guest nysgerrigm33

Haverslevpigerne

Recommended Posts

Guest nysgerrigm33

Besluttede mig for at besøge dette sted i dag:

 

http://side6.dk/resultatside/?q=5681

 

Stedet ligger okay.. meget lille by og indgangen er bagved huset.

 

Nå.. men før jeg finder ud af det prøver jeg 2 andre døre (inkl. fordøren, hvor jeg venter i ca. 5 min.).,.. dernæst kælderdøren, hvor der er låst op, men intet der signalerer en reel indgang til hurlumhej huset. Her ryger jeg så en smøg, og rent tilfældigt kommer en fyr forbi deromme. Jeg tænker.. det er nok en kunde mere og hilser på.. 

 

Det viser sig så at være ejeren af huset, som viser mig frem til den rigtige indgang, hvor en megalækker eksotisk skønhed står frækt påklædt ved trappen og ryger en smøg. Men da hun åbner munden... en TRANS! Satans!

 

Siger så, at det ikke lige er min smag. Manden går herefter ind i huset og snakker med en anden pige, som kommer med ud, kigger på mig og går lige forbi og ud på vejen. Manden siger "Hun skal lige til købmanden, så kommer hun igen". 

 

Spørger om det er den anden pige han har i huset. Og ja, det var det da. Her hopper kæden så af.. hun skal lige til købmanden (WTF??!) Hun kommer ud iført grimt joggingtøj, og hun er vel nok 30 år ældre end billederne i annoncen antyder. Virkelig grim og hærget at se på. Faktisk er jeg 100% sikker på hun IKKE er pigen i annoncen.

 

Jeg siger så pænt til manden, at det altså ikke ligner hende på billederne og han kvitterer med et "Det har jeg også tænkt en del på, på det seneste". Han var selv dybt skuffet, da billederne åbenbart er nogle der er blevet sendt til ham før pigens ankomst fra en bagmand i udlandet. Han informerede sågar, at en tidl. kunde havde konfronteret ham med spørgsmålet, om han selv ville betale for sådan en? Nej han ville da ej, så han havde fuld forståelse for, at jeg heller ikke ville.

 

Han talte ikke ret pænt om hende.. og det for mig antyder at her altså er tale om en eller anden stakkels pige, som ikke er i jobbet frivilligt på nogen måde. Ingen lyst, ligegyldighed, ingen intentioner om at gøre noget ud af sig selv for branchens skyld. Så jeg kørte derfra meget skuffet, men kunne ikke lade være med at have ondt af pigen og tænke over hvilket svinsk foretagende der tilsyneladende var i gang på dette sted.

 

Så hold jer væk herfra! Med mindre I vil støtte mulig menneskehandel og er ligeglad med hvordan pigen I er sammen med har det og hvordan hun ser ud. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysgerrigm33

God ide. Du ville blive slemt skuffet.. kør istedet til Paloma25 i nærheden af Skanderborg. Hende har jeg anmeldt for en lille uge siden. DER får du noget for pengene, og vil garanteret finde hende yderst attraktiv og servicemindet. Den bedste købeoplevelse jeg har haft til dato - men det er så heller ikke voldsomt mange. 

 

Plus hun er villig til at aftale en pris, fremfor KUN at fokusere på menuen. :)

 

Ved det kan lyde som reklame, men opfat det som et staldtip. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...