Hop til indhold

Okay mænd… den her havde jeg faktisk ikke forventet 🥹❤️

Featured Replies

Skrevet

Har været væk fra Annonceligt i lidt over en måned og troede ærligt ikke rigtig nogen ville tænke videre over hvor jeg blev af . Men så begyndte der at komme mails…Nogle af jer har skrevet bare for at høre hvordan jeg har det hvor jeg blev af om jeg er okay og hvornår jeg kommer tilbage. Og nogle har ligefrem skrevet at de savner mig 🥹

Ej men honestly… det gjorde mig så glad 🤗🙂❤️

Jeg er selv typen der smiler meget, griner meget og generelt bare elsker god energi. Så når nogen viser den der lille smule varme og faktisk tænker på mig som menneske… I really appreciate that 🥹for den her verden kan godt være lidt kold nogle gange. Meget hej, aftale, penge, bye 😂 Så det betyder faktisk noget når en mand skriver uden at skulle have noget men bare sådan “hey, hvordan har du det egentlig?” og til jer der har skrevet til mig: jeg har set jer ❤️

Jeg sætter ægte pris på det. Mere end I nok lige tror. Det har fået mig til at smile flere gange, fordi ej… det er sgu da lidt cute at vide, at nogen faktisk har tænkt på én, mens man har været væk 😂🥹

Maybe I’m just a softie 😂❤️ men jeg elsker altså mennesker med varme. Det gør hele forskellen.

Skrevet

Hvor er det godt at høre ^_^

Du må nok ikke selv smide din annonce ind, men hvis der er en venlig sjæl herinde, må I meget gerne sende den til mig, da XLMørkPige lyder som en venlig kvinde som godt kunne være et besøg værd.

Dbh. Mozart.

Skrevet
Mozart skrev, for 2 timer siden:

Hvor er det godt at høre ^_^

Du må nok ikke selv smide din annonce ind, men hvis der er en venlig sjæl herinde, må I meget gerne sende den til mig, da XLMørkPige lyder som en venlig kvinde som godt kunne være et besøg værd.

Dbh. Mozart.

Du kan jo bare skrive til hende, hun har jo en profil.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.