Hop til indhold

Laura og Sonq i Gentofte, nogen der har erfaringer med dem?

Featured Replies

Skrevet

Jeg var nysgerrig og tog en tur hos Sonq igår. Ikke ligefrem en GFE-oplevelse!

Hun var sød da hun åbnede døren og smigrede mig med et "wow" da hun så mig. Hilste også på Laura i lejligheden på vej ind i værelset. Betalingen blev ordnet og så gav hun sig til at lægge et frisk lagen på sengen – jeg klædte mig af og lagde mig, men så var Sonq allerede i gang med at passe sin telefon, stadig påklædt og med ryggen til mig. Nå, vi skulle jo i gang. Stadig med trusser på startede hun med hånd, blow, oliemassage - og det var hun god til. Men samtidig totalt fraværende. Trusserne kom så omsider af og hun satte sig på mig – og ja, ride var hun også god til. Efter et par minutter spurgte hun: "Finis?" – jeg tillod mig at holde et par minutter mere. Hun gave den så max gas – og dét var fedt, så jeg kom bare med 120 km/t.

Sekunder efter var hun ude af sengen og igang med en vådserviet. "Gut"? spurgte hun. Jojo, mekanikken fungerede jo fremragende.

Godt: Lækker lille og smuk krop, blød og appetitlig. Men nul indlevelse, ikke den mindste smule engagement. Ingen kommunikation (hun er tyrkisk og taler vist kun tysk).

Nå – det er prøvet og skal ikke prøves igen! Jeg betalte for 30 minutter, men var ude før der var gået et kvarter.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.