Hop til indhold

Dansk par lidt uden for Randers - nogen der har mødt dem?

Featured Replies

• Mrking changed the title to Dansk par lidt uden for Randers
Skrevet

Der er så mange stavefejl i den annonce at jeg vil springe videre hvis jeg var dig.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har skrevet med dem, men de er kun på om aftenen hvilket gøre det lidt svært for mig. De virker ægte, så meget kan jeg sige.

Skrevet
  • Author
Medaltrespekt skrev, 1 time siden:

Har skrevet med dem, men de er kun på om aftenen hvilket gøre det lidt svært for mig. De virker ægte, så meget kan jeg sige.

For mig virker det til at manden kun er interesseret i pikbilleder….

Om der findes en kone er jeg ikke helt sikker på. Og hvis der gør, så ift det han/de skriver så sidder han klods op af dig når du laver noget med konen. Jeg tror han tænder meget mere på at se tissemand end hun gør. Og gerne en stor som der står i annoncen hver gang.😀

Skrevet
  • Author
Medaltrespekt skrev, for 23 timer siden:

@Mrking du havde fuldstændig ret… det er bare en mand som er interesseret i pikbilleder🤮

Jep også min erfaring 👌🏽

Skrevet
Mrking skrev, den 16.9.2026 at 08:36:

Nogen der har mødt dette par? Det første der spørges efter er pikbillede.🤦🏽🤦🏽

Jeg er meget overrasket over at netop du spørger ind til denne annonce. Plejer du ikke at harcelere i kraftige vendinger, når andre brugere spørger om tvivlsomme annoncer? 🤔😊

Og den kategori kan man vist roligt sige at denne tilhører..
Det plejer også at være sådan, at jo mere der i annoncen gøres opmærksom på at man skal være seriøs, jo mere useriøs er den..

Jeg ved ikke om jeg ville turde møde op når dette er et vilkår: "Så ja manden herfra deltager på hans måde og efter egen lyst.. Det blir ikke lavet om på det" -Jeg ville nok kigge mig lidt over skulderen her 😄
"Samt er han ikke til Mm!!" -Haha nej det er han ikke, slet ikke 🧔‍♂️

Men okay, der er mulighed for næsten med sikkerhed at få det bedste knald i 40 år, -nej vent det bedste i hele livet.
Og med dén mailadresse MÅ der jo være gevinst [email protected] 😂😇

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 4 timer siden:

Jeg er meget overrasket over at netop du spørger ind til denne annonce. Plejer du ikke at harcelere i kraftige vendinger, når andre brugere spørger om tvivlsomme annoncer? 🤔😊

Og den kategori kan man vist roligt sige at denne tilhører..
Det plejer også at være sådan, at jo mere der i annoncen gøres opmærksom på at man skal være seriøs, jo mere useriøs er den..

Jeg ved ikke om jeg ville turde møde op når dette er et vilkår: "Så ja manden herfra deltager på hans måde og efter egen lyst.. Det blir ikke lavet om på det" -Jeg ville nok kigge mig lidt over skulderen her 😄
"Samt er han ikke til Mm!!" -Haha nej det er han ikke, slet ikke 🧔‍♂️

Men okay, der er mulighed for næsten med sikkerhed at få det bedste knald i 40 år, -nej vent det bedste i hele livet.
Og med dén mailadresse MÅ der jo være gevinst [email protected] 😂😇

Du har helt ret 🤣🤣

Men grunden til min undren om dem skyldes at de nu har annonceret i flere år med mellemrum. Og jo der er en kone. Jeg har engang snakket i mobil med hende. Men hun agerer åbenbart bare lokkedue og gør det øjensynligt med glæde. De har tilmed sendt mig en adresse på mail hvor de skulle bo. Men har sgu ikke haft modet til at køre ud og se hvad der foregår. Jeg gider nemlig ikke hvis det netop er fordi stodderen tænder på min pik og vil deltage eller sågar bare stå lige op i fjæset på mig mens konen sutter eller hvad hun gør.

Så var egentligt bare nysgerrig på om der skulle være en enkelt der har været hos dem. 😜

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.