Hop til indhold

Nahomy - Eskilstrup - Falster

Featured Replies

Skrevet

Med jævne mellerum søger jeg at blive domineret , har gennem mange år læst alle anmeldelser af Nahomy fra de steder hun har været i Danmark , og alle var kun positive.

Nu er hun så i Eskilstrup , nem kontakt og en 60 min aftale med hendes begynder speciale blev aftalt , valgte en begynder seance da det var længe siden med dominans for mig.

Kom til det godt diskrete hus på landet og mødte en sød pæn kvinde som jeg havde tillid til med det samme.

Får besked på at vaske hænder og pik det hjælper hun med , derefter lidt snak om grænser og stopord rød og grøn. Havde fravalgt større ting til min røv , men en finger og mindre snurrende ting er dejligt.

Fik vist prøvet det meste, opbinding pik nosser , forskellige piske, facesitting , goldenshower , lussinger , spitting , brystvorte tortur , stearin , en del af tiden med blindfold på , der virkeligt skærpede sanserne . Finalen med en snurrende vibrator i røven og Nahomy der malker min opbundne pik gjorde at jeg så måner og stjerner , og havde svært ved at lande igen , fed oplevelse.

Nahomy er hurtig til at aflæse en hvad man er til , og ikke gå ud over grænser.

https://annoncelight.dk/showad/412260

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.