Hop til indhold

Onuma sød og flot pige

Featured Replies

Skrevet

Det er nu anden gang, jeg har været hos denne smukke thailandske pige, Onuma – og jeg må indrømme, at jeg allerede er blevet lidt småforelsket i hende. 🥹

Hun er en rigtig flot pige med en virkelig dejlig krop og nogle meget feminine former.

Kommunikation:
Alt kommunikation foregår hurtigt og problemfrit på både dansk og engelsk. Hun taler glimrende engelsk, er nem at forstå og er generelt rigtig nem at lave en aftale med.

Billeder/profil:
Jeg må dog være ærlig og sige, at billederne på profilen ikke er af den pige, man møder i virkeligheden. Til gengæld møder man en ung thailandsk kvinde i midt/slut-20’erne, som personligt faldt rigtig godt i min smag. Hun er virkelig smuk, har en fantastisk krop og er samtidig utrolig sød og imødekommende.

Jeg havde faktisk mest lyst til at holde hende for mig selv og ikke dele hende med jer. 🤣

Første besøg:
Første gang gik jeg ind til aftalen med forventningen om 30 minutter til 1.500 kr. uden kondom, hvilket var det, vi havde aftalt over SMS.

Da jeg ankom, kunne jeg som sagt se, at det ikke var pigen fra billederne. Men hun var så sød og smuk, at jeg selvfølgelig blev. Da vi kom ind på værelset, fortalte hun, at der ville være 300 kr. ekstra, hvis jeg ønskede at afslutte i hende. Det havde jeg ikke fået at vide på forhånd, så det kom lidt bag på mig og virkede umiddelbart som et ekstra tillæg, jeg først fik at vide om på stedet.

Vi endte derfor med 30 minutter med kondom til 1.000 kr.

Hun er ikke specielt glad for oral, men det tilbydes med beskyttelse. Selve oplevelsen var ellers ganske fin og afslappet, med forskellige stillinger og lidt massage bagefter.

Andet besøg:
Anden gang var det igen supernemt at lave en aftale over SMS. Jeg aftalte 15 minutter til 600 kr. Jeg var lidt spændt på, om det ville være den samme pige som sidst, men heldigvis var det igen Onuma.

Denne gang var kemien faktisk endnu bedre. Vi snakkede mere frit, og hun virkede oprigtigt glad for at se mig igen, hvilket gjorde oplevelsen mere personlig og afslappet.

Som aftalt var det 15 minutter til 600 kr., men igen kom der en lille overraskelse i sidste øjeblik, da hun fortalte, at oral ikke var en del af denne aftale. Det havde heller ikke været nævnt på forhånd, men eftersom jeg primært var kommet for en hurtig omgang, tog jeg det egentlig ganske roligt.

Hun starter meget sødt og nænsomt med kys og berøringer, og hun er generelt meget fysisk og afslappet. Hun spørger også ind til, om jeg har lyst til at slikke hende hvilket jeg synes er et plus, selvom jeg takkede nej.

Selve oplevelsen var igen rigtig fin, og denne gang føltes kemien mellem os endnu bedre end fra sidste besøg.

Samlet vurdering:
Jeg synes egentlig, hendes service er rigtig fin. Det eneste, jeg ville sætte en finger på, er de ting, der først bliver nævnt, når man allerede er ankommet – især ekstra betaling og ændringer i, hvad der er inkluderet. Det ville være bedre, hvis alt var helt tydeligt aftalt på forhånd.

Når det er sagt, så er det faktisk ikke kun selve servicen, der gør, at jeg skriver denne anmeldelse. Jeg synes simpelthen, hun er en utrolig sød pige, og jeg faldt ret hurtigt for hendes personlighed og den kemi, vi har sammen.

Hun er virkelig nem at snakke med, smilende og imødekommende, og jeg kan sagtens forstå, hvorfor man får lyst til at komme igen.

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at dele hende med jer… men for at være helt fair fortjener hun lidt reklame. Jeg kommer helt sikkert igen! 🤣🥹

Redigeret af Ungtyr
Forkert navn i titel

• Ungtyr changed the title to Onuma sød og flot pige

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.