Hop til indhold

En fræk time med Alinda i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Åhhh Aalborg du har det bedste Thai piger for tiden. Er i Aalborg og omegn 1-2 gange om måneden for tiden og det bliver udnyttet fuldt ud. Denne gang er valget faldet på Alinda som jeg havde kigget på i lidt tid.

https://annoncelight.dk/showad/461581

Booking gik ok, havde booket lidt tid i forvejen da jeg vidste hvornår jeg var fri. Centralt i Aalborg.

Blev mødt af Alinda da jeg kom. En sød pige med et rigtig sødt smil. Det ligner pigen godt nok på billederne. Jeg har har bestilt 1 time med det hele. Jeg får et hurtigt bad inden og er ellers klar. Hun kommer og smider sit tøj og er nøgen også. Omfavner hende og kysser lidt og mærker på hendes store silikone bryster og hun mærker mellem mine ben og griner. Later siger jeg og vil gerne have lidt blid massage og B2B. De bryster skal mærkes tænker jeg.

Massagen er blid og behagelig og hun pirrer lidt undervejs. Selvom massage er ok, så var de andre ting mere lokkende. Og hun kunne hurtigt mærke jeg gerne ville mere. Så mere olie på de store bryster og ryggen og jeg kunne mærke hun begynder at glide op og ned af kroppen. Det føles rart. Brysterne er en lille smule til den hårde side men føles rart. Når hun kom helt op til ansigt så et kys på kinden. Turnaround. Pikken glider mellem de store bryster. Hun giver så et godt vådt pussy slide. Må lige stoppe lidt for ikke at komme allerede. Får hende om på ryggen og ligger mellem hendes ben og slikker hendes våde fisse. Hun smager skønt og hun nyder det. Jeg bliver ved lidt tid og hun kommer kommer i en orgasme. Lader hende sunde sig lidt imens jeg kæler og sutter på hendes bryster. Hun får mig på ryggen. Starter med et blowjob. Det føles rart. På med gummi og hun sænker sig over pikken og begynder at ride mig. Hun er våd og glider let og langsomt ned til den er helt i bund. Hun er lidt stram og så sætter hun farten op. De store bryster gynger og jeg kan ikke holde så længe og må overgive mig og kommer. Lidt kys og nus inden bad og tak for denne gang Aalborg og Alinda.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.