Hop til indhold

Vika 19 år på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde den udsøgte fornøjelse at møde Vika https://nympho.dk/n36304/vika idag. Det engelske er ikke så godt så det var gennem en translator.

Ellers er hun sød og ønsker virkelig at please folk.

Skrevet

Hej Helden, jeg er selv nysgerrig på hende ♥️. Vil du mon uddybe lidt? Er hun virkeligt nær de 19 år? Virker hun erfaren / uerfaren? Kysser hun godt (eks med øjenkontakt osv) på forhånd 🙏 tak.

Skrevet

Jeg var hos Victoria i går aftes, og sprogbarrieren var slet ikke noget problem for os. Hun er en virkelig karismatisk pige og meget interesseret i at give dig den bedst mulige oplevelse!

Hun tog selv initiativ til alt. Konstant øjenkontakt, kys og en fantastisk kemi – det hele var bare helt i top!

Jeg kommer helt sikkert tilbage til hende igen, og jeg kan varmt anbefale hende til jer.

Skrevet

Dejligt at høre. Jeg har fået en aftale med hende i morgen. Glæder mig helt vildt. Skal også nok vende tilbage herinde.

Redigeret af Sexlyst

Skrevet
Herbert89 skrev, for 42 minutter siden:

Jeg var hos Victoria i går aftes, og sprogbarrieren var slet ikke noget problem for os. Hun er en virkelig karismatisk pige og meget interesseret i at give dig den bedst mulige oplevelse!

Hun tog selv initiativ til alt. Konstant øjenkontakt, kys og en fantastisk kemi – det hele var bare helt i top!

Jeg kommer helt sikkert tilbage til hende igen, og jeg kan varmt anbefale hende til jer.

Tillykke med dit først me indlæg…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.