Hop til indhold

Aleksandra i Åhus - sensual massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft glæde af at besøge Aleksandra (https://annoncelight.dk/showad/462662) flere gange det sidste års tid og hver gang har været en virkelig dejlig og personlig oplevelse.

Som hun selv skriver, så skal man give hende tid når til at svare, men hun skriver altid tilbage - super god og klar kommunikation.

Fra første øjeblik, når hun åbner døren, føler jeg mig velkommen. Hun er utrolig varm, nærværende og naturlig, og man mærker tydeligt, at hun brænder for det, hun laver.

Tantra massagen jeg har fået, har været både afslappende og meget vidunderlig sanselig, med blide berøringer af hendes magiske hænder og hele hendes krop. Massagen tager langsomt til i tempo og intensitet, med et mere og mere erotisk fokus. Det er skønt at mærke hvordan energien bygges op ... og når hun så beder mig om at vende mig om, er jeg lige ved at eksplodere. For mig er det helt vildt, når jeg ser ind i hendes smukke øjne, mens hun har fuld kontrol over min pik ... når hun kan se, at jeg lige er ved at komme, stopper hun ... med et frækt smil på læberne ... for så at starte igen med en dyb massage af pikken, nosserne og prostata. Til sidst, når jeg endelig får lov at komme, har det hver gang været den lækreste orgasme, der tager mig som en storm ...fedt!

Jeg er altid gået derfra med en rigtig god følelse og et stort smil. En oplevelse jeg varmt kan anbefale, og som jeg bestemt gerne gentager igen, og igen ...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.