Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

er der nogen der har været der fornylig og vil fortælle lidt om stedet og hvad tlf. nr de har der bliver ikke svaret på det nr der står på thailisten mvh

Skrevet

hey knallert Body Thaimassage langelinie 2 i vejle har vist ikke telefon nr. jeg har været der et par gange ikke meget med thai massage at gøre er et bordel. 2 kvinder er det der, og de er begge 2 klar til sex men massage det mestre de ikke ret godt.

:-|

M.V.H Knaldehunden

Skrevet

Mener der står et tlf.nr. på vinduet - kan notere det i morgen, når jeg skal til Vejle, hvis du er interesseret . . .  ;)

Skrevet
  • Author

takker for tilbudet jeg har fået tlf. nr dertil. excited-smiley-face-clip-art-i11.jpg

Skrevet
  • Author

har lige været forbi til en gang massage der var ok efterexcited-smiley-face-clip-art-i11.jpgmin mening, og de skal da besøges igen. 

Skrevet

Så kan man se der er 2 meninger om stedet  :lol: God/dårlig . . . .

Skrevet
  • Author

smag og behag. nogen vil have datteren andre moderen, og nogle vil have dem begge

Skrevet

LOL - Kunne være fristet, men har fundet min egen glædespige i Vejle-området  ;) Så prøver ikke at være hende 'utro' . . . . :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.