Hop til indhold

Reya i Vejle – sexet og super sød

Featured Replies

Skrevet

Jeg fandt ingen anmeldelser, men blev fristet af hendes billeder på denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/466899

Booking foregik nemt på engelsk, og jeg blev ikke skuffet da jeg så hende. Wow, en sexet kvinde. Hun bød velkommen med et kram og kindkys - kun iført i lille sort natkjole. Dejligt.

Jeg havde booket FP, som var skønt. Jeg nød særligt, at pik og kugler hurtigt blev en del af en udmærket massage + hendes blow. Nøj, hvor hun guffer godt, og sørger for at kuglerne også får en tur. Lækkert.

Da vi pustede ud, lagde hun sig med ryggen ind til mig, så vi lå i ske og nussede. Her kunne jeg ligge og mærke hendes skønne bagdel, mens mine hænder kærtegnede hendes lækre, faste (silikone) bryster. Så var tiden egentlig gået, men hun vendte sig om, så vi lige kunne ligge og kramme lidt.

En fantastisk sød kvinde! Jeg ved ikke, hvor længe hun er i Vejle, men jeg kører gerne efter hende, hvis hun snart er videre.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.