Hop til indhold

Første seance med miss Redhead Vestjylland

Featured Replies

Skrevet

mit første møde med miss redhaed 

efter lidt sms og mail med ønsker ,og udfyldt formular fandt vi frem til en dag og tidspunkt hvor vi komme mødes.

afsted det går mod miss redhaed sted dejlig stille sted med gode p muligheder , mega spændt på hvem jeg skulle møde .

og med banke hjerte banke jeg på og hvilke gudinde det åben døren , og med orden hejsa kom indenfor, skulle de sidste ting lige aftales,

der var noget svært at huske det hele med så smuk en mistres der sad det kun iført sort korset og sort trusser med blonder , sorte høje hæle,

skulle også lige ha pulsen neget ned . af med mit tøj og over til korset bliv spændet godt fast/låst , miss syndes at jeg også skulle bruge mine sanser 

så på med sovebriller, kunne mærke at nu skulle det bindes stramt op i de nedre del kunne mærke og høre at miss hygge sig med det .

bliv vækker til bage til virkeligheden med ridepiske slag nede hvor alt var bundet op. miss havde også investere i pighvils  ja flere kunne jeg mærke,

fra korset ind  til Brix bliv spændt fast så jeg slet ik kunne røre mig og med det ligge på maven og de dele der var bundet op kunne være i det lille hul der var i Brixen og så miss også kunne brug ridepisken og hende lange/ skarpe negle der, godt spændt fast er det super frækt når misse siger nu kan du lige ligge der i 5 min, hvor er der mega sanseligere kun kan høre miss fodtrin forsvinde væk alt bliver stille, man komme tilbage til virkeligheden meget hurtig når miss vække en med hendes skarp negle på de nedre dele,  der efter skulle jeg ind i fange rummet bliv sat ind i fangeskabet bliv afprøvet pighvils igen og aflaste med ridepisken.

og med 10mm stål gitter/plade som dør/låge i mellem mig og miss og stadig bind for øjerne .er dem super frækt at høre misse more sig med at på føre mig nydelse/smerte. lille pause og med ordne komme igen om lidt ,og høre miss fortrin forsvind væk  for man tids nok at tænke om det var en god ide at snakke og vi skulle prøve brandnæller i sær når jeg komme hør miss fodtrin uden for huse , var nok falde lidt hen i pausene , tror miss kunne se der miss forsat nydelse med ride piske og de lange negle , tilbage il korset nu ligge på gulvet med spredt  ben skulle jeg også mærke miss super frække sko og de spids hæle på sko på de Neder del , og så gør det ikke så onde når miss sidder på min mave  og påføre de Neder dele  slag /ride pisk og, klemme med hendes finger.

afslutning holder vi for så selv 

om jeg vil komme igen til miss redhaed   bestemt ja 

Tider i september – Femdom sessioner i lækker dungeon 👑

Skrevet

Lyder spændende.

Er det korrekt at man ikke kan få et HJ i de 2000 kr for en time ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.