Hop til indhold

Afpresning af de usle bagmænd

Featured Replies

Skrevet

Jeg har for anden gang nu modtaget en trussel fra de der bøsserøve, de tror at min familie ik allerede ved det så de kan sku bare sladre alt det de vil. Deres service burde vi rotte os sammen og så smide de sataner ud af landet! Hvis man ikke må skrive eller ringe til pige og se om hun overhovedet Er til at snakke med. Så skal jeg jo slet ikke se den pige. Og slet ikke støtte sådan nogle idioter.

Men de tror jo at jeg er bange for dem, men de skal være så velkommen for så er vi da fri for dem🤬🤬🤬🤬 jeg er rasende over at de er så hjernedøde, for har også hørt noget lignende fra andre.

IMG_3625.png

Skrevet

Har aldrig selv prøvet det, men syntes at folk skal offentliggøre pigernes profiler, så man ved, hvem man ikke skal kontakte, så kan det være bagmændene stopper deres trusler, hvis kunderne forsvinder

Skrevet

gode råd ...aldrig brug af egen telefon,mail,SoMe ect...

Det næste er at det er tomme trusler og du anmelder dem til politiet med dokumentation.... Det plejer at virke med de stopper.... evt blokere

Nu har jeg ikke selv prøvet dette 🙂 men kender mig godt til at bruge Humorist tilgang...ved dette viser du dem at du ikke kan blive rystede og har overblikket....

Skrevet

Tag det roligt. Ignorer dem og få dig så et taletidskort, som de ikke kan spore.
Jeg tviver stærket på, at plitiet vil gøre noget ved dem, men ja hvis vi mødte op i samlet flok med basebalkøller og møggrebe foran deres der .... vi lader lige billedet sttå.
Så komer politiet vel effter os. Så kan vi pive over det. Det er eddermame hårdt !!

RO PÅ

Redigeret af Havkatten

Skrevet
  • Author
niceguyhimself skrev, for 6 minutter siden:

Har aldrig selv prøvet det, men syntes at folk skal offentliggøre pigernes profiler, så man ved, hvem man ikke skal kontakte, så kan det være bagmændene stopper deres trusler, hvis kunderne forsvinder

Skriver jo altid til alle dem der er lækre og prøver da mange og hvis de er pissse sure og en anden end på billedet. Så er det satme ham bagmanden der burde få klø sådan et fucking fjols!!

Men jeg har brugt min egen tlf de sidste 25 år og hvis de vil noget så kan de bare komme til kaffe, sidste gang der blokerede jeg bare men ku godt tænkes at de er dem der har haft pige i Grenå. Så pas på derude og ik lade dem presse flere penge ud af det. Og meld dem til politiet, dem her hvis de gør mere så er det godt jeg har kamera overalt og inden de er kommet op til døren så står der allerede folk der er klar.

Husk at vis ALT HVAD DE GØR DE SVIN

og pigerne har det ikke godt hos dem, de burde satme ha en røvfuld, SKVAT ER HVA DE ER

Skrevet

Kontakt Politiet, tror faktisk at de ser ret seriøst på denne trussel. Det er jo reelt en trussel på dit liv. Ved du, hvilken pige den kommet fra?

Skrevet
Cornell skrev, for 35 minutter siden:

Kontakt Politiet, tror faktisk at de ser ret seriøst på denne trussel. Det er jo reelt en trussel på dit liv. Ved du, hvilken pige den kommet fra?

Som en der er blev udset for noget der er langt værre, og som anmeldte det, kan jeg næsten garantere dig for at politiet gør absolut intet ved det. Du skal huske på at en del af de kendte adresser mange gange er blevet anmeldt for den åbenlyse menneskehandel, og narkosalg der foregår på adresserne uden at der sket det mindste. Du kan så lægge den omfattende hvidvask og skatteunddragelse der bliver begået oveni hatten. Jeg er blevet så kynisk at jeg tror at det kræver et lig, eller et journalistisk program før at de overvejer at løfte så meget som en finger.

Skrevet

Det nr som står i toppen af beskeden, er det dit nr eller deres nr ?? for hvis det er deres nr så vil jeg godt lave noget sjovt med det..

Skrevet

@JenniferRomantica det er den helt rigtige taktik...medierne 🫡

Politiet taler dig efter munden ofte i disse sager - ikke fordi ,som jeg fornemmer det at de ikke vil ..men ikke har ressourcerne og prioriteringerne ...

Har været forbi medierne selv med budskaber om andet i ændringer og magten (medierne) har til at få sine/dine budskaber og fokus på sagerne..er uundværlig 🙂

Skrevet
  • Author
Fuckboy69 skrev, for 2 timer siden:

Det nr som står i toppen af beskeden, er det dit nr eller deres nr ?? for hvis det er deres nr så vil jeg godt lave noget sjovt med det..

Det nr i toppen er deres nr, men jeg har på fornemmelsen af at det er dem der har huseret på baunehøj i Grenå, der var også altid falske billeder.!!! Men du må rigtig gerne gøre noget med nummeret makker! Tak

Skrevet

Søgning på AI

Nummeret 71440998 vurderes som farligt og potentielt svindel.

Ifølge de seneste brugerrapporteringer på telefonsiden 180.dk er nummeret blevet markeret med advarslen "Forsigtig", og brugere har indberettet, at det er blevet brugt til afpresning og trusler på livet. Det er altså væsentligt mere alvorligt end blot almindeligt salgs- eller markedsføringsspam. [1]

🛡️ Hvad bør du gøre?

• Bloker nummeret med det samme direkte på din smartphone.

• Svar ikke, hvis de ringer igen, og lad være med at ringe tilbage.

• Anmeld det til Politiet, hvis du allerede har modtaget trusler eller afpresning fra nummeret. Du kan også tippe om it-relateret økonomisk svindel via Politiets hjemmeside.

Skrevet
  • Author
Krummerik skrev, for 2 minutter siden:

Søgning på AI

Nummeret 71440998 vurderes som farligt og potentielt svindel.

Ifølge de seneste brugerrapporteringer på telefonsiden 180.dk er nummeret blevet markeret med advarslen "Forsigtig", og brugere har indberettet, at det er blevet brugt til afpresning og trusler på livet. Det er altså væsentligt mere alvorligt end blot almindeligt salgs- eller markedsføringsspam. [1]

🛡️ Hvad bør du gøre?

• Bloker nummeret med det samme direkte på din smartphone.

• Svar ikke, hvis de ringer igen, og lad være med at ringe tilbage.

• Anmeld det til Politiet, hvis du allerede har modtaget trusler eller afpresning fra nummeret. Du kan også tippe om it-relateret økonomisk svindel via Politiets hjemmeside.

Skal jeg skrive at de er meldt til politiet eller hvad ? Fuck det er jo helt vildt det her

Skrevet
  • Author

De burde sku være dem der skulle trues ved at tage så tykt pis på os så tit ved at sætte en model i annoncen og så er det bare en gammel tyk tandløs grimmerjan og så vil jeg sku mene det er dem der spilder min tid!!!

Skrevet

@Mogensem

Jeg vil nødig komme med nogle anbefalinger til, hvad der er korrekt at gøre i din situation. Jeg kan kun opfordre til, at man undersøger, hvad der kan undersøges, inden man tager kontakt til pigen. Der er desværre meget svindel i denne branche og specielt med udenlandske kvinder. Omvendt er der også kvinder, der bliver truet af diverse bander såsom LTF.

Så pas på derude. 🤔

Skrevet
  • Author
Krummerik skrev, for 2 timer siden:

@Mogensem

Jeg vil nødig komme med nogle anbefalinger til, hvad der er korrekt at gøre i din situation. Jeg kan kun opfordre til, at man undersøger, hvad der kan undersøges, inden man tager kontakt til pigen. Der er desværre meget svindel i denne branche og specielt med udenlandske kvinder. Omvendt er der også kvinder, der bliver truet af diverse bander såsom LTF.

Så pas på derude. 🤔

Altså jeg kunne forstå hvis jeg rent faktisk skyldte dem penge, men det ville være ret dum at gøre mig noget og miste forretningen osv. altså hvis de tror de kan komme her og true mig så tror jeg de skulle ha valgt en anden! Ingen komme ind i vores hus og og være farlige og kæmpe imens min kone er til stedet og og der skete hende noget! Så ville jeg ikke overveje 1 sek og så ville han være væk. Så hvis i ser med i forbande små homoer, så kan i rende mig i røven mig skal i ikke tror i kan bestemme over! Det er den mest latterlige besked, jeg har ikke nogen familie i fucking fjolser! Amen tænk der er nogen der hopper på deres vås.

Men jeg ville ihvertfald prøve at advare jer andre, me. Jeg tror det er de samme som sidt jeg bare k

Blokerede dem

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.