Hop til indhold

Afpresning af de usle bagmænd

Featured Replies

Skrevet

Jeg har for anden gang nu modtaget en trussel fra de der bøsserøve, de tror at min familie ik allerede ved det så de kan sku bare sladre alt det de vil. Deres service burde vi rotte os sammen og så smide de sataner ud af landet! Hvis man ikke må skrive eller ringe til pige og se om hun overhovedet Er til at snakke med. Så skal jeg jo slet ikke se den pige. Og slet ikke støtte sådan nogle idioter.

Men de tror jo at jeg er bange for dem, men de skal være så velkommen for så er vi da fri for dem🤬🤬🤬🤬 jeg er rasende over at de er så hjernedøde, for har også hørt noget lignende fra andre.

IMG_3625.png

Skrevet

Har aldrig selv prøvet det, men syntes at folk skal offentliggøre pigernes profiler, så man ved, hvem man ikke skal kontakte, så kan det være bagmændene stopper deres trusler, hvis kunderne forsvinder

Skrevet

gode råd ...aldrig brug af egen telefon,mail,SoMe ect...

Det næste er at det er tomme trusler og du anmelder dem til politiet med dokumentation.... Det plejer at virke med de stopper.... evt blokere

Nu har jeg ikke selv prøvet dette 🙂 men kender mig godt til at bruge Humorist tilgang...ved dette viser du dem at du ikke kan blive rystede og har overblikket....

Skrevet

Tag det roligt. Ignorer dem og få dig så et taletidskort, som de ikke kan spore.
Jeg tviver stærket på, at plitiet vil gøre noget ved dem, men ja hvis vi mødte op i samlet flok med basebalkøller og møggrebe foran deres der .... vi lader lige billedet sttå.
Så komer politiet vel effter os. Så kan vi pive over det. Det er eddermame hårdt !!

RO PÅ

Redigeret af Havkatten

Skrevet
  • Author
niceguyhimself skrev, for 6 minutter siden:

Har aldrig selv prøvet det, men syntes at folk skal offentliggøre pigernes profiler, så man ved, hvem man ikke skal kontakte, så kan det være bagmændene stopper deres trusler, hvis kunderne forsvinder

Skriver jo altid til alle dem der er lækre og prøver da mange og hvis de er pissse sure og en anden end på billedet. Så er det satme ham bagmanden der burde få klø sådan et fucking fjols!!

Men jeg har brugt min egen tlf de sidste 25 år og hvis de vil noget så kan de bare komme til kaffe, sidste gang der blokerede jeg bare men ku godt tænkes at de er dem der har haft pige i Grenå. Så pas på derude og ik lade dem presse flere penge ud af det. Og meld dem til politiet, dem her hvis de gør mere så er det godt jeg har kamera overalt og inden de er kommet op til døren så står der allerede folk der er klar.

Husk at vis ALT HVAD DE GØR DE SVIN

og pigerne har det ikke godt hos dem, de burde satme ha en røvfuld, SKVAT ER HVA DE ER

Skrevet

Kontakt Politiet, tror faktisk at de ser ret seriøst på denne trussel. Det er jo reelt en trussel på dit liv. Ved du, hvilken pige den kommet fra?

Skrevet
Cornell skrev, for 35 minutter siden:

Kontakt Politiet, tror faktisk at de ser ret seriøst på denne trussel. Det er jo reelt en trussel på dit liv. Ved du, hvilken pige den kommet fra?

Som en der er blev udset for noget der er langt værre, og som anmeldte det, kan jeg næsten garantere dig for at politiet gør absolut intet ved det. Du skal huske på at en del af de kendte adresser mange gange er blevet anmeldt for den åbenlyse menneskehandel, og narkosalg der foregår på adresserne uden at der sket det mindste. Du kan så lægge den omfattende hvidvask og skatteunddragelse der bliver begået oveni hatten. Jeg er blevet så kynisk at jeg tror at det kræver et lig, eller et journalistisk program før at de overvejer at løfte så meget som en finger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.