Hop til indhold

LIANA - REAL GFE IN AARHUS

Featured Replies

Skrevet

Hej

Link: https://annoncelight.dk/showad/467509

Besøgte Liana tidligere på ugen. Hun sagde det var hendes sidste dag, så jeg tænkte det ikke kunne betale sig at lave en anmeldelse, men hun må vel have ombestemt sig, eller pimp'en har ændret planer.

Jeg synes hun gjorde det rigtig godt. Rigtige tungekys, der blev ikke sparet på noget. Godt blowjob, også slik af bollerne, det var egentlig meget lækkert.

Hun påstod hun var fra Kasakhstan, det skal sikkert nok passe, hun kunne godt ligne en derfra.

Holder til i et lejlighedshotel. Lidt frækt setup at man bliver guided til døren og så bliver der åbnet af en lille fræk pige klar til sex. Tror Mila or Kris holder til samme sted, jeg har dog ikke besøgt dem (endnu).

Bestilte en time med hende, som blev fordelt på 15min kys og oralt til os begge, 15min doggy, 15min missionær og 15min cool-down med snak og grin.

Mvh.

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok sød og lækker ud. Fortæller billederne en sandfærdig historie? Er hendes bryster naturlige? Hvilken del af byen er vi i?

FMFY

Skrevet
  • Author

Billeder er tit lige en tand skarpere end virkeligheden - men her er de ret tæt på, især billedet hvor hun er i det lyserøde sæt på sengen og det med mobilen tæt på spejlet.

Hun er helt naturlig, dejlige bryster. Hun ligger bare og nyder det, med små støn hele tiden, og hvis du har lyst, får du det lige bekræftet med et tungekys.

Det er tæt på Storcenter Nord.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.