Hop til indhold

Nyla Aalborg. Ny Thai pige, skulle testes.

Featured Replies

Skrevet

Jeg syntes hun fortjener en lidt mere detaljeret beskrivelse.

I sidste uge faldt jeg så over en annonce for en ny thai-pige i Aalborg , og det var hendes billeder der fangede min opmærksomhed.

Her er et link til hende:

https://annoncelight.dk/showad/466459

Nem bookning og aftalte et møde en time efter.

Nyla (hende på billederne) åbnede døren og jeg var solgt med det samme, da hun i mine øjne er køn pige, med en særdeles fræk krop med nogle rigtige gode bryster og en rigtig dejlig røv.

Vi kom ind i “massage” rummet, hvor lyset var dejlig dæmpet, og jeg fik sagt hvad jeg ønsker mig og betalte.

Jeg smed kludene, og lagde mig på maven. Jeg startede med at få en rigtig dejlig massage. Med godt med pirring, lige som jeg godt kan lide det.

Hendes massage gled roligt over en i vild fræk body to body. Jeg glemte tid og sted, og nød bare at mærke hendes krop mod min, og bl.a. også se min pik imellem hendes olie-glinsende bryster var også virkelig frækt.

Jeg følte allerede god kemi, og følte at jeg var smeltet sammen med Nyla. Derefter fik jeg en pussyslide som var virkelig intens og fræk, også fordi jeg kunne mærke at hun selv nød det, og hun blev naturligt meget våd.

Efter en god tid med pussyslide, så måtte jeg ned og slikke hende, så jeg fik hende om på ryggen og spredte hendes ben. Og lad mig bare sige det kort, hun har en lille dejlig og glat fisse, som hun helt sikkert nød at få slikket, da hun lå og vred sig og klynkede, mens hun kørte hendes fingre intens igennem mit hår.

Jeg tror hun fik en orgasme og jeg røg om på ryggen og fik herefter en vådt og intens blow, hvor det samtidig var vildt frækt at mærke hendes stive brystvorter rammer mod min krop.

Jeg fik monteret i kondom, hvilket jeg nærmest ikke opdager en kampens hede, og frækt gled hun ned over min hårde og dunkende pik. Det var skønt at se hende ride med hoppende bryster.

Jeg fik hende om på alle fire, og tog hende derefter godt og grundigt bagfra. Hold nu kæft, en lækker røv. Jeg skulle virkelig koncentrere mig, for ikke at komme. Hun blev vendt rundt i en missionær, hvor jeg kikkede ned og kunne se min pik glide ind og ud af hende. Smadskelyde fra hendes fisse og hoppende bryster, og så kom jeg med et brag oppe i hende.

Jeg faldt ned over hende, og vores læber mødes, og jeg trak et godt fyldt kondom ud af hende.

Nyla tørrer mig fint af, og tilbyd mig et bad. Der var intet spor af, at nu skulle hun bare have mig ud af døren, men god service fra start til slut.

Jeg fik den tid jeg havde betalt for, og en unik oplevelse.

I skal passe særdeles godt på hende, og behandle med den dybeste respekt.

Mit næste besøg er allerede planlagt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.