Hop til indhold

Undrer mig over priser

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en forklaring på hvorfor "fullpack" med en thai koster ca 1000 for 30 min hvor ofte den massage de præsterer er fuldstændig tallentløs ... hvorimod man nemt kan finde en GP af alle mulige andre afstamninger der masserer på langt højere niveau og ofte også er meget mere lidenskabelig når der skal afsluttes

Skrevet

tænker, at du så bare skal gå i en lang bue uden om thaierne, hvis de ikke lever op til dine forventninger - jeg har det nærmest omvendt. Thaier er bedst til at massere - og kommer man hos den samme nogle gange, bliver servicen derudover bedre og bedre. De fleste andre alm GP'er jeg har besøgt har stort set ikke kunnet 'et ord' massage :)

Skrevet
clipclap skrev, for 43 minutter siden:

Jeg søger en forklaring på hvorfor "fullpack" med en thai koster ca 1000 for 30 min hvor ofte den massage de præsterer er fuldstændig tallentløs ... hvorimod man nemt kan finde en GP af alle mulige andre afstamninger der masserer på langt højere niveau og ofte også er meget mere lidenskabelig når der skal afsluttes

Jeg synes du blander pris og ydelse sammen, det er vel ret beset 2 forskellige problematikker. Havde du været mere tilfreds med den talentløse massage hvis den havde kostet 800,-? eller 500,-? -Nej vel..?!🤔
Sælgeren af en ydelse kan sætte prisen præcis som de vil, og så må køber tage stilling til om han vil betale. Hvis ydelsen er god nok kommer man igen, er det ikke sådan?
Hvis den massage du har købt ikke var god, så klag til sælgeren eller find en anden massør. Det er vel ikke alle thai der er talentløse udi massage gerningen?

Nu nævner du selv at andre GP'er end thai leverer en langt bedre ydelse, hvorfor går du så ikke til dem? Skal det forstås sådan at de andre er dyrere end thai, eller hvordan?

Skrevet

Jeg har fået nogle virkelig lækre oplevelser hos thaipiger så enten er det ikke noget for dig eller også skal du læse nogle anmeldelser før du vælger. Har da også prøvet intetsigende oplevelser hos thai, præcist som hos danske eller østpiger.
Den sjoveste og mest mærkværdige oplevelse har været hos en latina som jeg kneppede mens hun havde travlt med en telefon i hver hånd.

Skrevet

Som flere andre skriver, så har jeg også mange dejlige oplevelser med thai’er. Det gælder både god sex, kropsmassage og fantastisk massage af pikken🍆

Skrevet
victora skrev, for 52 minutter siden:

jeg har det nærmest omvendt. Thaier er bedst til at massere - og kommer man hos den samme nogle gange, bliver servicen derudover bedre og bedre.

101% enig, har samme erfaringer.

Skrevet

Det handler jo også om at aftale hvilken type massage du ønsker. Thai, olie, sport, erotisk, tantra, blød, mellem eller hård.

Tror mange Thai piger oplever at selvom der er bestilt både massage og sex har mange mere travlt med sex end massage.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.