Hop til indhold

Sarany2525 Dansk kvinde på Amager - hold jer væk - scam

Featured Replies

Skrevet

Ja så er det for ikke ægte. Fik en aftale i stand og aftalte tidspunkt, ydelser og pris. Da jeg kom til adressen så var svaret at hun lige var ude at købe noget. Menn jeg kunne vente nogle minutter. Jeg gik tilbage til bilen og ventede.

hun kom og så da dejlig ud, men stod og blev lidt usikker på hvad det nu var hun skulle sige - men fik sagt at hun jo skulle have pengene først inden vi gik op. Den havde jeg godt nok ikke prøvet før. Så nej tak og jeg gik igen - og det gjorde hun også - altså et scam.

https://annoncelight.dk/showad/464360

Skrevet

Pengne først !!! NÆVARH !! Hun må ikke være rigtig klog.
Finken får sedlerne og vupti, så er hun væk. Du får tømt tergnebogen men ikke kuglerne

Skrevet
Havkatten skrev, for 7 minutter siden:

Du får tømt tergnebogen men ikke kuglerne

Der var da mulighed for at få tømt... pungen.. 😉

Hun virker noget "fjendtlig og lukket" i annoncen, som handler meget om hvad hun ikke vil.. For at få svar skal man kun skrive om sig selv og ønsket tid, uden hun siger hvad det er hun vil vide..?!?
Men når nu vi ved hun driver en rulleforretning, er servicedelen nok ikke hendes store prioritet. Den annonce lugter noget af fusk.

@Stangen Har du meldt det til AL at det er fup?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.