Hop til indhold

Louise Love hos Pussy Galores - Wowsa!!!

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/louise/

Faldt tilfældigt over Louise Love på gæstelisten hos SG - sikke et held.

Jeg havde en kinky ide om en butt plug og blev i telefonen oplyst at det var muligt.

Mig afsted til PG for at møde en meget veloplagt Louise - helt med på idéen og i øvrigt alle andre ideer jeg fik undervejs. Præcis så kinky en oplevelse som jeg havde fantaseret over - tak for det Louise!

Lækker lækker og vældig sød pige. Slank, gode bryster (diskret hjulpet) og perfekt (subjektivt) formet lille røv.

Billedet af den perfekte røv med et fint smykke placeret sidder fast på nethinden!

Næste gang bliver det forhåbentligt med cocktaildress og silkestrømper ;-)

Fik ikke lige spurgt om en anmeldelse var ok - det håber jeg!

Redigeret af Red
Manglende link og SG PG reference

• Red changed the title to Louise Love - SG - Wowsa!!!
Skrevet

Har også kun godt af sige om Louise, virkelig god oplevelse med hende, billederne passer fint, og kan godt lide hendes tatoveringer og piercing i navlen, også syntes jeg hun havde et virkeligt virkeligt kønt ansigt (som jo er meget individuelt), helt klart et godt besøg.

Redigeret af Blis

Skrevet
  • Author

Ups!

Det er rigtig, der var en navlepiercing!

Mit fokus har klart været andre steder!

Skrevet

Hun er en fantastisk god pige og super godt knald! Det er desværre længe siden jeg har besøgt hende sidst, men håber stadig hun er den samme glade og smilende pige fyldt med livsglæde og appetit på frækt samvær, imens jeg var der! :)

Skrevet
Red skrev, for 11 timer siden:

Fik ikke lige spurgt om en anmeldelse var ok - det håber jeg!

Jeg har tidligere anmeldt hende, hvilket hun blev glad for. Så da din anmeldelse er positiv er den jo nok også velkommen ;-)

Fedt du havde en god tid med Louise - hun er sgu dejlig.

K

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.