Hop til indhold

Tricha i Frederikshavn, - det fortrød jeg ikke

Featured Replies

Skrevet

Hun kom i forgårs, så jeg tog en for holdet!

Det fortrød jeg absolut ikke. Skrev lidt med hende og fornemmede det var hende jeg skrev med, så aftalen på 45 min kom istand. Hun virker genert og hun vil ikke rigtig have øjenkontakt så jeg tænkte åh nej. Startede med 20 min massage som var god men ikke en af de bedste jeg har fået og hun er ikke snakke salig. Turn around og så skal jeg da love for den Lille krop fik sat gang i mig. En meget sensuelt massage og her fik vi øjenkontakt og hun styrede totalt og røg rundt ovenpå mig til fælles fornøjelse. Så på med kondom efter lidt Pussy Slide og imens jeg sad op listede hun sig ned over mig - sikke en ridetur hvor jeg til sidst måtte overgive mig. Med 10 min tilbage fik jeg massage på forsiden og derefter tilbudt bad. Der blev tiden ud - 45 min. Hun er et lille nips hvor brysterne er hjulpet på vej men flot til hende. Alder og vægt i annoncen passer og hun er meget smuk i min optik - flottere end billederne . Glemte at skrive hun er mega sød .

https://annoncelight.dk/showad/392145

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.