Hop til indhold

Virkelig kvalitetstid i Næstved - jeres erfaringer med hende?

Featured Replies

Skrevet

Der er et link i denne tråd til en anden tråd hvor du kan læse mere:

Skrevet
  • Author

Jo man tænkte der må jo være nogle der har besøgt hende siden maj

Skrevet

Det har jeg og hun er lækker men ikke voldsomt varm. De første gange blev jeg virkelig liderlig af hendes show for hun er feminin velsmagende og ser godt ud, men det hele kører lidt som en tv-avis efter et fast program og man føler ikke at hun for alvor åbner op eller bliver liderlig selv sådan for alvor.

Skrevet
NielsKim skrev, for 9 timer siden:

Det har jeg og hun er lækker men ikke voldsomt varm

Men, er det hende på billederne??

Skrevet

Det er et godt spørgsmål. Det kunne det godt være for nogle år siden. Jeg ville sige hun er nok i slutningen af 30'erene - 40ish. Hun er slank og har hårde silikonepatter og jeg synes hun ser godt ud med en (relativt til hendes slanke fremtoning med smalle hofter) virkelig stor rund men lækker fast røv. Det ser næsten lidt kunstigt ud, aner ikke om det er ægte, men man kan jo også bare vælge at begrave ansigtet i den og svømme væk i sin vildeste sex fantasi. Det er det jeg plejer at gøre. Nu får jeg lyst til at besøge hende igen haha.

Skrevet
NielsKim skrev, for 6 minutter siden:

virkelig stor rund men lækker fast røv. Det

SÅ bliver jeg væk, jeg magter ikke store latina røve 😫😫😂😂

Skrevet

Godt at vi fik afklaret størrelsen på bagpartiet Milner. Jeg er vild med store numser, så længe der er form på ballerne. Hvis hun tilbød anal ville jeg besøge hende hver uge, resten af mit liv :D

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.