Hop til indhold

Coco - Tantra i Charlottenlund/Kbh. - hvem er hun?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/467483

Faldt over denne og lavet naturligvis et opslag på Eroguide. Her fandt jeg en gammel tråd om Jyske Tantra Coco, der lukkede ned for 2 år siden grundet slidgigt. Mon dette er den samme Coco, der er genopstået i Charlottenlund. Beskrivelserne lyder ret enslydende, herunder om lingham er 1500 er værd?

Er der nogen der afklare noget af dette?

Skrevet

Det er IKKE jyske Coco. Hun er i øvrigt startet lidt op igen https://www.eroguide.dk/forum/profile/34840-coco-darling/ 🙂

Men hende du spørger på, søg på hendes profilnavn, hele profilnavnet, så kommer der lidt frem.
Tina, som hun kalder sig her, brugte i øvrigt de samme billeder på tidligere annonce 460493

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Skrevet

Det er 100 pct. fake. Hun brændte mig af for en måned siden, og skifter hele tiden mobilnummer. Hun svarer kun i starten, men når vi nærmer os en aftale, er der radiotavshed.

Skrevet
HrFlint skrev, for 16 timer siden:

Mon dette er den samme Coco,

Bestemt ikke, som @Julius også belyser. Se evt denne tråd hvor både @Busdriver45 og @Hestemand også deltager og fortæller om deres erfaringer

Redigeret af Nygløden

Skrevet
  • Author

Tak for afklaringen- vigtig info i forhold til, at annoncen har noget appellerende over sig, ikke mindst teksten med effektive antydning til kvalitet og gensidighed - den perfekte illusion om et autentisk knald. 1500 sparret er 1500 tjent👍

Skrevet
HrFlint skrev, 1 time siden:

Tak for afklaringen- vigtig info i forhold til, at annoncen har noget appellerende over sig, ikke mindst teksten med effektive antydning til kvalitet og gensidighed - den perfekte illusion om et autentisk knald. 1500 sparret er 1500 tjent👍

Takker også. Kunne godt have følt mig fristet.

Skrevet
HrFlint skrev, den 10.9.2026 at 15:34:

https://annoncelight.dk/showad/467483

Faldt over denne og lavet naturligvis et opslag på Eroguide. Her fandt jeg en gammel tråd om Jyske Tantra Coco, der lukkede ned for 2 år siden grundet slidgigt. Mon dette er den samme Coco, der er genopstået i Charlottenlund. Beskrivelserne lyder ret enslydende, herunder om lingham er 1500 er værd?

Er der nogen der afklare noget af dette?

Hejsa. Jeg er ikke den du linke til.

Ja som der er blevet skrevet er jeg startet op igen, for små 3 uger siden, i dag tilbyder jeg kun lingam massage, den sidste del af tantra massage.

Jeg har fået styr på slidgigt med kost omlægning. Læger siger man bare skal lære at leve med smerter og spise smertestillende piller. I dag lever jeg uden medicin, og har fået det godt i mine hænder.

Jeg har annonce på annoncelight

God weekend til jer 🙂

Jyske coco

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.