Hop til indhold

Stella Thaimassage i Odense - bedste massage nogensinde for mig

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/305847

Den måske bedste massage jeg nogen sinde har fået. Jeg har besøgt Stella flere gange, men har nok haft for travlt med sex.

Denne gang skulle det primære være massage, så det var det vi aftalte, men selvfølgelig også lidt hyggesex (eller hvad det nu blev til) inkluderet.

Og jeg skal love for at jeg fik massage. Jeg bad om middelhårdt. Det var virkelig dejlig. Stella kom hele vejen rundt med massagen bagsiden og også forsiden. Stella bruger en del olie og tager godt ved. Det kan jeg godt lide. Grundig over alt incl og måske især bagdel 😊 og kønsdele.

Jeg havde betalt for “All service Kr. 1350” og det fik jeg. Jeg lagde et par hundrede mere og var meget godt tilfreds.

Du må ikke gå glip af massagen, hvis du besøger Stelle☺️

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

Hun ser godt nok også hot ud , skulle jeg til Odenses kunne det være lækker ud ..

Og så er hun smilende og venlig. Hvis man spidser ørene kan man tale dansk med hende. Man skal lige finde tonen, så går det ret fint.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.