Hop til indhold

Nysgerrigt på Holly, Sofia eller Angelika

Featured Replies

Skrevet

Holly, Sofia eller Angelika, hvem anbefaler du 100% til et uforglemmeligt besøg😜

Skrevet

Tror den her hører til i “efterlysning” fremfor anmeldelser.. og links ville være en fordel samt hvor i landet..

Jeg kan kun svare i forhold til Holly, da jeg ikke ved hvem de andre 2 er.

Holly er for dig, hvis du tænder på petite / meget slanke piger og hun er til den unge side, formentlig start 20’erne.

Jeg er helt vild med hende, da hun er visuelt perfekt for mig og sød og uskyldig, men for at noget for mig skal være “uforglemmeligt”, så skal der “mere” til, og det leverer Holly ikke.

Tror det er svært at beskrive hvad det er, der mangler, men hvis det mangler, så ved man det, og hvis det er der, så ved man det også.

Skrevet
  • Author
VeryCurious skrev, for 3 timer siden:

Cred că ar trebui să fie la „căutat” mai degrabă decât la recenzii... iar linkurile ar fi un avantaj, la fel și locul din țară...

Pot răspunde doar în legătură cu Holly, deoarece nu știu cine sunt celelalte 2.

Holly este pentru tine dacă îți plac fetele minion/foarte slabe și e tânără, probabil puțin peste 20 de ani.

O ador absolut, pentru că este perfectă din punct de vedere vizual pentru mine, dulce și inocentă, dar pentru ca ceva să fie „de neuitat” pentru mine, are nevoie de „mai mult”, iar Holly nu reușește să ofere asta.

Cred că e greu să descriu ce lipsește, dar dacă lipsește, știi asta, iar dacă e acolo, știi și tu.

Tak

Skrevet

Har været forbi alle tre piger og vil give VeryCurious ret i at Holly er en super skøn petit fantasi pige, men hun mangler det store drive det gør oplevelsen wow.

Sofia er ligeså virkelig skøn og super flot når man møder hende. Forvent ikke det store engelske, men sex'en var sku dejlig.

Angelica er skønheden med de frækkeste bryster og hold op hun har en skøn kulør. Besøgte hende forleden dag da hun lige var ankommet, men indlevelsen var ikke oppe og ringe, men nok heller ikke nemt når man lige er ankommet og så skal være på med det samme... jeg nød det meget og kan kun takke Angelica for endnu en dejlig oplevelse.

Skal man nævne en super pige vil jeg dog 100% anbefale Crystal, men desværre er jeg blevet brændt af et par gange nu, så det ved jeg ikke om jeg skal igen... men Holly vil jeg nu gerne være samme med igen også selv om der mangler lidt indlevelse, hun er bare 100% perfekt petit.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.