Hop til indhold

Micha - fra Seduction girls og city girls!

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om hun har været på dkwebcam.

Men jeg besøgte Micha for nogle måneder siden, på Seductiongirls, og jeg syntes at hun er helt perfekt, smuk, super sød og meget berøringsvenlig.

Hendes bryster sidder rigtigt godt, er silke bløde og meget faste.

Jeg kan ikke huske om jeg fik et blow uden, men hun sutter som en drøm, og jeg slikkede hende flere gange, det bedste var facesitting med hænderne på hendes fantastiske bryster.

Helt sikkert et besøg værd, og jeg skal da også fordi hende igen.

Skrevet

Jeg tror ikke, der er grund til at betvivle hendes billeder. En klinik kan ikke fungere, hvis der bliver snydt på vægten, om an så mås sige.
Nej jeg har ikke besøgt hende, men jeg vil som sagt bliver overraske, his hun ikke er lige så sprød vi virkelighjeden, som hendes billeder antyder.
Huner sgu en steg at se på

Skrevet

Jeg synes hun er en god blanding af sådan lidt vestegnsdulle og Girl next door. Hendes bryster er dejligt store og berøringsvenlige, man kan dog se ar fra operationen.

Hun har lidt tatoveringer efter hvad jeg husker, men ikke noget vildt. Husker ikke nogen piercinger

Hun er en virkelig sød pige

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.