Hop til indhold

Holly i Viby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/453813

Det blev lidt langt, så her et kort resumé: Holly besøgt i Viby. Meget tilfreds med oplevelsen og jeg kommer helt sikkert igen. Hun er top top top lækker! Et vildt godt knald!

For de tålmodige er den lange version herunder:

Holly er tilbage!! Denne gang besøgt i Viby.

Det er noget tid siden hun sidst var her, og hold op et dejligt gensyn 🥰

Hun er uendeligt lækker efter min mening. Det blir ikke meget bedre 😅

Blev først lidt overrasket over et stort plaster på næsen - så vidt jeg kunne forstå har hun fået en operation. Til trods for det synes jeg stadig hun var smuk og sød at se på, og hun har altså en krop som en gudinde!!

Stadig ikke GFE, men til gengæld så blev det sgu et super knald 😎

Hun er smidig som ingen anden, og hun ved hvordan hun skal bruge det - det var sygt frækt at kunne folde hendes ben bagover indtil de nærmest lå parallelt med hendes overkrop fladt mod sengen, så jeg fik den perfekte “indgangsvinkel” og så få lov til at “gå i dybden” mens hun ser en i øjnene leger med sig selv 🥵

Og hendes bryster - shit hvor er de bare lækre! Kunne lege med dem en hel dag. De er ikke de største, men de er virkelig dejlige 😍 Det er sgu flot klaret. Flot groet/dyrket, 9 point (10 hvis de havde været større 🤣)

Det var mega frækt, og jeg kommer helt sikkert igen. Bare fordi hun er så fræk og lækker. Og selvom der måske ikke er så meget GFE, så er der heller ikke brok eller utilfredshed.

Hun gav mig indtrykket af, at hun gerne ville knaldes - og det i sig selv er frækt (for mig), så jeg gjorde mit bedste 😅

Måske jeg også bare har en størrelse som “passer hende” og hvis man var større, så ville hun reagere anderledes - altså være mere begrænsende..

Håber I kan bruge det til noget. God aften ☺️

Skrevet

Har besøgt Holly en enkelt ganger er helt enig. Hun er virkelig sød og lækker.

det har dog været helt umuligt - i hvert fald for mig at lave en aftale den her gang. Der bliver pludselig ikke svaret tilbage eller man får svar efter 4-5 timer.

Tænker hun er meget populær og det er selvfølgelig både dejligt og ærgerligt på samme tid :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.