Hop til indhold
exostar

sexnord.net

Recommended Posts

Hej gutter

Når i kontakter pigerne fra forskellige områder på sexnord portalen, hvordan gør i så? ringer, mailer, eller sms'er?

Jeg har grundet mit dårlige tyske prøvet at sms'e nogle, men får intet svar, så æh ku' godt bruge lidt kyndig hjælp :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter

Når i kontakter pigerne fra forskellige områder på sexnord portalen, hvordan gør i så? ringer, mailer, eller sms'er?

Jeg har grundet mit dårlige tyske prøvet at sms'e nogle, men får intet svar, så æh ku' godt bruge lidt kyndig hjælp :smile:

 

Jeg laver bare en liste over de mest interessante og så kører jeg til f.eks. Flensburg og forsøger at træffe den mest int. først - og det plejer der ikke at være de store problemer i - synes ikke jeg har haft problemer med at træffe dem ledige - ellers må man lige gå en tur i mellemtiden og prøve igen - eller en anden :wink: . Nogle steder er der flere i den samme opgang, så man ringer bare på hos den næste - og man kan jo bare gå igen hvis man ikke finder vedkommende attraktiv eller interessant - af og til svarer billeder og beskrivelser heller ikke helt sammen - men det er jo desværre ikke noget nyt  :cry:

 

Lidt sværere kan det være at træffe de mere private piger, som ikke har adressen fremme - her må man ofre det tid det tager at etablere kontakt og få en aftale - kontakt dem evt. på engelsk. Men de findes på andre søgemaskiner end Sex-Nord og Fair-girls - her skal du mere over i:  Kaufmich, hobbyhuren o.lign. - men det kræver ligesom en større indsats - nogle skal man evt. skal satse på at besøge flere gange og længere besøg, før man får det fulde udbytte - og bor man lidt langt oppe i Jylland - er det heller ikke lige så nemt.

 

Ellers skulle du prøve en eftermiddag på 

 

http://en.the-pclub.de/

 

hvor du kan hygge dig, flirte og se pigerne lidt an, inden du vælger en pige eller 2  ;)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...