Hop til indhold

Ny i faget, jeg har fået beskeder fra Politiet.?? - hvorfor/hvad skal jeg passe på??

Featured Replies

Skrevet

Hmm.

Jeg har aldrig oplevet sådan noget.

Men jeg er også registreret ved Skat og betaler B-indkomst af det, jeg tjener, og jeg er ret sikker på, at de ved, hvem der tilhører min annonce.

Samtidig er jeg jo kun meget begrænset aktiv og tilgængelig.

Måske har jeg derfor aldrig oplevet sådan noget?

Jeg prøver alt for at holde mit på det rene.

Når man engang har oplevet en stalker og trusler, så går man på den sikre side.

Men ubehageligt ville det alligevel være.

Jeg fik en række beskeder fra folk, der sagde, at de ville få adressen, hvis jeg bookede et hotel. Men det får de aldrig. Jeg henter dem altid på gaden ved første møde eller lader dem parkere et sted, hvor jeg kan se dem.

Jeg frygter ikke politiet eller Skat. Min bekymring er bander eller personer, som vil noget helt andet end mit selskab, eller som forsøger at kontrollere, om jeg betaler B-indkomst osv.

Derfor er jeg selv meget kritisk og screener meget grundigt, og det mener jeg også, at du skal være.

Men jeg synes samtidig, at det beløb, der bliver brugt som du beskriver, er ret højt og voldsomt. Hvis der var konkrete oplysninger om, at du eksempelvis var handlet som kvinde eller opholdt dig ulovligt i landet, kunne jeg bedre forstå, at man satte så mange ressourcer ind.

Men ellers?

De må jo også tage ansvar for, at skattebor

AmmaRose🌹🌹🌹

Skrevet
AmatørKvinde skrev, for 4 timer siden:

jeg ikke har tjent pengene ulovligt.

Hvilke penge? Du skriver jo at du ikke har haft kunder endnu, der er dukket op.

Hvorfor fortæller du 2 mænd hvem du er? Var det ikke kun en du havde lavet en aftale med? Og hvordan ved de hvilken tolk de skulle medbringe?

Jeg har fået en del beskeder fra numre hvor der står “politi told skat kontrol” og nu er det jo mange år siden det hed Told og Skat. Og politi og Skat deler jo ligesom ikke nr.

Og det var helt almindelige kunder der dukkede op.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.