Hop til indhold

Sølsted - Home Thai Massage - nogen erfaringer??

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har besøgt dette sted, som man finder med Google Maps samt en adresse og telefon, der ikke svarer.

Stedet ser tilstrækjeligt skummelt ud til, at der godt kunne gemme sig noget spændende indenfor. Nogen der ved mere ?

D

Skrevet
deerhunter skrev, for 57 minutter siden:

Nogen der har besøgt dette sted, som man finder med Google Maps samt en adresse og telefon, der ikke svarer.

Stedet ser tilstrækjeligt skummelt ud til, at der godt kunne gemme sig noget spændende indenfor. Nogen der ved mere ?

D

Hejsa ,

Tror ikke du skal tænke på , at det er skummelt !!!.

Hun havde tidligere en klinik i østergade Tønder , Dansk gift , om hun er det i dag , ved jeg ikke ,

Men mellem ca 2o15 til 2020 , kan jeg sige hun kun har leveret Thai massage, uden Hanky Panky, .

Om hun i dag, har lavet konceptet om , TJA!! i dont know.

Har fået massage hos hende et par gange , ok ! men ikke noget, jeg har på top 10 listen for original Thai massage .

Skrevet
  • Author
tronheim skrev, for 17 timer siden:

Hejsa ,

Tror ikke du skal tænke på , at det er skummelt !!!.

Hun havde tidligere en klinik i østergade Tønder , Dansk gift , om hun er det i dag , ved jeg ikke ,

Men mellem ca 2o15 til 2020 , kan jeg sige hun kun har leveret Thai massage, uden Hanky Panky, .

Om hun i dag, har lavet konceptet om , TJA!! i dont know.

Har fået massage hos hende et par gange , ok ! men ikke noget, jeg har på top 10 listen for original Thai massage .

Tak for opdateringen. Tænker lige lidt over, om jeg skal gå videre. Der er nogle påfaldende store henvisningsskilte med husnummeret flere steder i byen, så man nemt kan finde huset. Det tyder lidt hanky-panky-agtigt -)

D

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.