Hop til indhold

Hvad er det længste Du har kørt?

Featured Replies

Skrevet

Ja nu er det godt nok ikke en anmeldelse måske mere end generel Fundering

__ da vi jo alle sammen kender det kan liderligheden jo ramme med en på de mærkeligste tidspunkter

- og så er det altid lidt svært at finde den helt rigtige pige hvis man er lidt kræsen

personligt tænkte jeg bare over om der er nogen af jer der vitterligt har kørt flere 100 km og besøge for derefter at vende om og køre hjem igen

personligt mener jeg at jeg har en rimelig frisk tur som måske cirka 8-9 år siden var den længdeariske pige teen eller ten hed hun vist nok i Vejle havde besøgt hende på mine jyllandsture i forbindelse med arbejdet

Men sad nu en aftenstund i Nordsjælland i Ølstykke som vitterlig er jordens røvhul inovember..og begyndte at kigge på siderne klokken var nok 9:00 om aftenen der var ikke rigtig noget der kunne tiltale mig udover pigen i Vejle

Jeg skrev for sjov til hende om hun er frisk på et besøg.....Det var hun forsikrede mig at hun også mente det da jeg ikke gad at køre tværs hen over Danmark for så at stå bag en lukket dør

Fra tanke til handling 10 minutter senere sad jeg i min Audi på vej mod Vejle og braset afsted i det kolde efterårsvejr og krydsede Storebæltsbroen ramte Vejle brugte en time med hende drejet rettet på bilen i retning mod Ønskeøen og kørte hjem igen mener nok at jeg var hjemme omkring 2 om natten

😃😁

Skrevet

Jeg kender det godt...

Mange ture fx 2x210 km for 30 minutter, 2 udløsninger. På en hverdagsaften. 3 timers søvn senere, sidder man i bilen igen, på vej på arbejde.

Skrevet

Ikke flere hundrede km, men en "smuttur" fra Odense til Silkeborg for en sutter
Man ved aldrig hvornår lysten den melder sig 😉
Jeg trænkte til lidt afstressning og jeg kendte pigen fra flere tidligere besøg. Hun syntes jeg var tosset. Du ved hvem du er. tak for mødet

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Smider da gerne en oplevelse i hatten.

30/5 køre jeg hjemmefra omkring kl.22 på vej østpå. Aftalen var kommet i stand nogle dage tidligere.

145km og godt 2 timer senere parkere jeg i Odense, til noget som jeg senere finder ud af har været min hidtil største oplevelse med en GP.

2 timer senere, tanket helt op på mega lækker forkælelse og helt tappet for alt muligt andet tager jeg de 2 timer hjem mod vestjylland. Og vel hjemme igen senere jeg lige en "Tusind tak for en dejlig nat, og nu er jeg hjemme igen WA besked" hvilket resulterede i yderligere små 2 timer på WA.

Det var ikke første gang jeg kørte lidt længere efter sådan en oplevelse, men den hidtil længste. Siden har jeg kørt 375 km og over 4 timer for lignende oplevelse. Og jeg er slet ikke færdig ❤️

Skrevet

Kan ikke være med på den længste tur ..men korteste 😅 min på daværende tidspunkt Nabo(en lånt lejlighed) ..hun var glædespige ...så en hurtig kommunikation på SMS og vupti under ti skridt til en fantastisk oplevelse.... 😊

PS. Da jeg fortalte jeg var hendes "Nabo" efter hyggen ...fik hun sig et godt grin som jeg 😆 så kan i jo selv tænke over hvorfor jeg hedder som jeg hedder herinde 😝

Skrevet

Jeg har taget turen fra København til Skjern og tilbage igen for at deltage i et GB, og det var hele turen værd🥰

Skrevet

Det længste jeg har kørt er fra Nyborg til @Miza syd for Kolding.

Miza har så også et lidt specielt koncept, som man vistnok ikke får hos andre. Det var en dejlig dag. Vi fik en lækker frokost menu, en dejlig gåtur, en god snak og nogle hyggelige timer på hotelværelse.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 35 minutter siden:

Det længste jeg har kørt er fra Nyborg til @Miza syd for Kolding.

Miza har så også et lidt specielt koncept, som man vistnok ikke får hos andre. Det var en dejlig dag. Vi fik en lækker frokost menu, en dejlig gåtur, en god snak og nogle hyggelige timer på hotelværelse.

Har også spist frokost med @Miza i Kolding 😘

Skrevet
Swarley skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har taget turen fra København til Skjern og tilbage igen for at deltage i et GB, og det var hele turen værd🥰

Mon ikke jeg ender med at tage turen den anden vej.... fra Skjern til Kbh for at deltage i DenAndenFredagsBar inden året er omme 😉

Skrevet

Den længste for mig var Århus-Hamborg hvor jeg opdagede at en sød pige fra Barcelona som jeg kendte her fra DK var dukket op i Hamborg. Afsted - dog med en hotelbestilling - efter et par timer. Hun blev overrasket, men glad, så det gav noget godt sex.

Skrevet

Hej derude😊
Det kan jeg slå !!!! - dog ikke købe fisse; - men dating fisse. I andre i betaler i dyngevis af sedler for et slaw fremmed GP fisse, jeg køber dating abonnementer - ca 125kr/mdr. For mig har det altid været vigtigt at lave en så god profil som mulig og nogle få billeder. Kun yderst sjældent tager jeg kontakt kvinderne. Kvinder har meget "MERE næse for" og "snuse sig til" og forstå at læse en profil. Så sætter jeg mig bare tilbage i stolen og venter på at kvinderne dukker op - det kan over tid give flere forskellige dates.
Denne episode er helt tilbage i 2008/2009 - det er en tysk datingside Parship hvor man starter med lave sin egen psykologiske profil som Parship matcher med en tysk kvinde. Point ligger mellem 60 - 140 hvor ens eget bør ligge ca 100 (så er man nogenlunde normal i kødbollen) Match kommer ud i= point, by, alder + der er flere fotos + pisse godt hver især psykologiske profil kan sammenlignes
Jeg er altid selv gået efter de højeste match som for mig har været omkring de 120 - 125. Lige pludselig var der besuch af en fra Berlin, en psykolog 72 år og et match? 132. "Vi kiggede" flere gange på hinandens profiler og til sidst min tanke : hun skal fandeme ikke tro at en psykolog kan skræmme mig væk og heller ikke at hun er 16 år ældre en mig (jeg kan godt lide ældre kvinder) Så jeg skrev til hende nok nogenlunde sådan her😇 - Hallo Berlin - wie geht's dir ----------- Det blev til et besøg i Berlin og 😄selvfølgelig skulle jeg da lige netop i disse dage til tandlæge i Stettin/Polen så ingen problem at køre forbi Berlin (gu skulle jeg da ej til Stettin) - det blev til en weekend med en dejlig voksen moden kvinde og med overnatning i fruens dobbeltseng m.m.
Ialt fra Sjælland til Berlin ifølge Google maps : ca 2 x 430km = 860km - - fuldstændig bindegalt bindegalt bindegalt at køre til Berlin - men en fed oplevelse for livet - det huskes
Det gav mig virkelig smag for disse tyske kvinder så det blev til yderlig tre fede dates : Kiel - Hamburg - Neubrandenburg ( tyske kvinder kender heller ikke gummi)
Parship er den bedste datingside jeg nogensinde har brugt - det er de psykologiske profiler de er guld værd også for en selv - læs og forstå dem og lær af dem og tænk over dig selv og din adfærd!!!!!!!!

Nå et længere skriv om hvordan kvinder kan virke som en magnet på mig - og de vil se mig - og det er jeg fandeme stolt af - begge dele. og dyrt - næ - selv med bro og benzin er det småpenge i forhold til jer.
Mange hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Jeg kan ikke være med på de helt store astronomiske afstande. Jeg kan strække det til 70 km med DSB for at besøge Nikita Darling hos Eventyrpigerne i Slaglille – ja, det hedder byen altså.

Skrevet

50km kan jeg svinge mig op på i forbindelse med købesex, længere gider jeg simpelthen ikke at køre.

Skrevet
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan ikke være med på de helt store astronomiske afstande. Jeg kan strække det til 70 km med DSB for at besøge Nikita Darling hos Eventyrpigerne i Slaglille – ja, det hedder byen altså.

Det må da være en del år siden ..
Jeg nåede lige at besøge Nikita i København et par gange lige før hun stoppede ...
Lidt af en energibombe, som flere af pigerne.
Ja, Eventyrpigerne ligger i lidt af en vejkants-landsby .. pudsigt, gad vide om det er kendt i området - det må det da næsten være.
Jeg besøgte Eventyrpigerne en enkelt gang i foråret.
Men ellers , er min typiske rute, Sydfyn - København .. ca 160 km hver vej ...
Med DSB, ellers havde det været a-l-t for dyrt ..

Redigeret af sneræven

Skrevet
Borende X skrev, for 43 minutter siden:

Den anmeldelse kan jeg godt huske meget nøje beskrevet - ja jeg følte mig nærmest som en flue på væggen der kunne følge med i alt. det må helt tilbage i 2016 hvor du var ude på din "Dannelsesrejse" Slaglille T/R

Skrevet
Nye tider skrev, for 7 timer siden:

Den anmeldelse kan jeg godt huske meget nøje beskrevet - ja jeg følte mig nærmest som en flue på væggen der kunne følge med i alt. det må helt tilbage i 2016 hvor du var ude på din "Dannelsesrejse" Slaglille T/R

Jeg har lige kigget efter. Jeg blev nemlig selv nysgerrig. Oplevelsen daterer sig faktisk helt tilbage til 25.07.13. Ja, tiden går. For god ordens skyld, nu hvor talen alligevel er faldet på besøget, henviser jeg til dengang, hvor Slaglille var verdens navle.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/13950-p%C3%A5-eventyr-hos-eventyrpigerne/#comment-98038

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.