Hop til indhold

En tur på bænken -blev en Dogging Tur 😅

Featured Replies

Skrevet

Så heldig var jeg igår ....

Sad på en bænk igår i mit område med musik i ørerne og så ud over København...

Da i det fjerne går en umiddelbar smuk smuk langhåret kvinde med hendes hund som hun er ude og lufte....

Da hun nærmere sig mig tænker jeg Holy Mary Jesus en Milf ...Da jeg har en svaghed for hunde (og deres kvindelige ejer 😅😝) måtte jeg hilse på hunden ...

Vi falder sku godt i hak med masser af øjenkontakt og flirtende og snakke om hund (det er en hobby passion af min )

Hun er noget imponeret af min viden 😄

Hvor om alt ting er : siger hun ud af det blå : om jeg ikke skal give hende en godbid i form af min Pind nu her😄 og jo er sku ikke for fremmede og genert til en opstået sindssyg lækker mulighed i det blå ....

Vi finder et sted i nærheden hvor hun giver mig en god sutter ligepå og sluger min sperm...ja hendes hund var tilskuere (den stakkel ) but what to do ...

Hun fortæller mig hun er gift og det er tys tys, men en fantasi hun har haft med en gå tur med hunden og ja derfor er ordet Dogging opstået i sin tid i England 😆

Næste møde er sat i stand 😜

God dag derude 🫡

Redigeret af HumoristenAlfa

Skrevet

Den historie kan jeg godt følge og har gennem et lang dogging liv også realiseret. Det er jo netop det der er kimen ved Dogging. Rollespil er en stor del af netop den slags udendørsaktiviteter. Mine erfaringer fortæller mig at er man på de rigtige steder på det rigtige tidspunkt kan der ske mirakler. Jahhhh dette krydret med en stor portion tålmodighed og de rigtige indgangsvinkler kan man virkelig få et par oplevelser derude. Jeg er gavmild og har ofte sendt min pige i byen for opfylde netop den slags drømme og ja det giver et kick og høre referater bagefter. Ærgeligt at sommeren er på hæld for i år….

Redigeret af SirCumaLot

Skrevet
  • Author
SirCumaLot skrev, for 32 minutter siden:

Den historie kan jeg godt følge og har gennem et lang dogging liv også realiseret. Det er jo netop det der er kimen ved Dogging. Rollespil er en stor del af netop den slags udendørsaktiviteter. Mine erfaringer fortæller mig at er man på de rigtige steder på det rigtige tidspunkt kan der ske mirakler. Jahhhh dette krydret med en stor portion tålmodighed og de rigtige indgangsvinkler kan man virkelig få et par oplevelser derude. Jeg er gavmild og har ofte sendt min pige i byen for opfylde netop den slags drømme og ja det giver et kick og høre referater bagefter. Ærgeligt at sommeren er på hæld for i år….

Tak for din kommentar og beretning... har faktisk aldrig prøvet Dogging før😅 men jeg opfattede straks hendes energi og fantasi og ja så var jeg sku fysisk tiltrukket og igen ,så lader jeg da ikke en så vild situation gå til spilde som i manges øjene kan virke som en historie "rollespil " (messege) men den er nu ægte 🤫

Og SirCumAlot du sender bare din "pige" mod min retning med jeres hund/kat eller Guldfisk 😆 i am so ready...😜

Skrevet
HumoristenAlfa skrev, for 4 minutter siden:

Tak for din kommentar og beretning... har faktisk aldrig prøvet Dogging før😅 men jeg opfattede straks hendes energi og fantasi og ja så var jeg sku fysisk tiltrukket og igen ,så lader jeg da ikke en så vild situation gå til spilde som i manges øjene kan virke som en historie "rollespil " (messege) men den er nu ægte 🤫

Og SirCumAlot du sender bare din "pige" mod min retning med jeres hund/kat eller Guldfisk 😆 i am so ready...😜

Det lover jeg ;0). Tager “missen” med i snor …

Skrevet
  • Author
SirCumaLot skrev, for 10 minutter siden:

Det lover jeg ;0). Tager “missen” med i snor …

Godt det ikke er Guldfisken 😁

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.