Hop til indhold

Poppy i Odense, - hun skal besøges igen

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/445148

Startede ikke godt. Bestilte søndag eftermiddag tid til mandag kl. 10.00, hun svarede ikke på nogen beskeder hele formiddagen. Så kl. 12.20 kom der sms hvor hun undskyldte at hun havde sovet til nu. Heldigvis var der ingen skade sket, da jeg bare var kørt på arbejde, men vi aftalte kl. 12.40 og det overholdt hun næsten.

Sød sød smilende og grinene pige som ville starte med at have mig med i bad. Hun satte sig på hug foran mig og så skal jeg da love for at man blev sæbe indsmurt i røv og på nosser og pik. Dejligt med sådan et handjob til start.

Så ind på sengen hvor hun kom lidt olie på hendes krop og kørte lidt rundt over det hele, mens hun rev lidt i banditten. Så i en 69 indtil hun spurgte om jeg ikke ville kneppe hende. Selvfølgelig ville jeg det, hun satte sig i mellem mine ben, pakkede kondom ud og begyndte på et vådt, dybt blowjob hvor tungen var på arbejde og hun ind i mellem spyttede på pikken, hun ville give kondom på men jeg sagde hun bare skulle blive ved med blow, så nåede ikke at kneppe hende, men med sådan et blowjob så er det også lige meget. Hun gik meget dybt uden problemer.

Der er kun lidt øv. Hendes brystvorter måtte jeg ikke røre, måtte kun røre hele brystet med en hånd, hun sagde de var ømme. Selvfølgelig også at hun ikke overholdt tiden og så havde hun lidt stubbe dernede.

Hun bliver her ca. en måned. Jeg skal forbi igen, ikke for at kneppe hende, men kun for et blowjob

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.