Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens..

Jeg er stĂždt pĂ„ det - for mig nye - Reddit.. Rygterne siger det er derinde man finder fĂžlgeređŸ€·đŸŒâ€â™€ïž..

Er der nogen herinde der har knĂŠkket koden fordi jeg er ved at blive sindssyg over hele den der folkeskole mentalitet med karmapoints og hvad fÄÄÄrk ved jeg.. SĂ„ det kun de populĂŠre der mĂ„ vĂŠre medđŸ€ŁđŸ€”.. Arghmen altsĂ„..

Min ADHD hjerne vil have resultater nu!!đŸ€ŁđŸ˜‚

SÄÄÄ nogle rĂ„d til en Reddit newbie som jeg ikke har kunne google mig frem til😅.?

Skrevet

PÄ Reddit fÞlger man ''communities'' sÄ du poster dit ''sneak peek'' indhold i de grupper du finder passer ind til dig, fx gruppen OnlyFans101, der findes ogsÄ danske grupper for letpÄklÊdte damer. TÊnker det nemmest at fange opmÊrksomheden fra liderlige mÊnd hvis man har en niche, fx BDSM. ''Almindeligt'' indhold kan godt drukne i mÊngden. De ser sÄ dit indhold i grupperne og sÄ gÄr de ind pÄ din personlige side og fÞlger dig, pÄ din personlige side har du sÄ et link til din onlyfans side, hvis de har intresse i at kÞbe mere indhold.

Men... fĂžrst skal du jo have opbygget dig en onlyfans side med nok indhold til at man gider at betale penge for at se den :)

Det er hele tiden i balance mellem hvor meget du viser gratis og hvor meget du beholder bagved betaling.

https://www.redgifs.com/ Her kan du lave video GIF filer som kan uploades som smÄ videoer pÄ reddit.

Skrevet
  • Author

Det er virkelig en balancegang synes jeg.. AltsĂ„ mest det med materiale osv.. For med ikke mange fĂžlgere er der ikke mange til at betale for udgifterne og den tid man alligevel bruger pĂ„ detđŸ’â€â™€ïž.. Derfor har jeg sat prisen lavt pĂ„ abonnementet sĂ„ man giver det en chance inden man tĂŠnker “det for kedeligtâ€đŸ€Ł..

Men det nu mere det der med karmapoints om der er et trick der ikke er sĂ„dan nogle karmafarme.. Det andet er “ in the works”..

Lige nu gĂ„ jeg bare ud fra hvad jeg kan google mig til og udfra min abonnementspris sĂ„ er der egentlig meget “gratis” indhold pĂ„ min vĂŠgđŸ«Ł.. Min Philip siger i hvertfald at film osv bĂžr ligge bag en betalingsvĂŠg nĂ„r mĂ„nedsprisen er lavđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž.. Med 24 posts pĂ„ 14 dage sĂ„ siger Philip at det er hvad man vil kalde meget aktiv😅..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

sĂ„ er der egentlig meget “gratis” indhold pĂ„ min vĂŠgt

Hvis du sétter betalingen efter din végt, er det nok for billigt 😄

Skrevet
  • Author
kĂžb dansk skrev, for 1 minut siden:

Hvis du sétter betalingen efter din végt, er det nok for billigt 😄

Heldigt jeg lige for nylig er blevet en middelaldrende buttet dame helt uden jeg opdagede detđŸ’â€â™€ïžđŸ˜‚..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Heldigt jeg lige for nylig er blevet en middelaldrende buttet dame helt uden jeg opdagede detđŸ’â€â™€ïžđŸ˜‚..

Hold kĂŠft sĂ„ sjovt Jennifer😄 Det burde ogsĂ„ vĂŠre som i supermarkedet, at man skal annoncere kilopris, sĂ„ vi stakkels forbrugere kan sammenligne priserneđŸ€Ș Hermed et brugbart link til mine brĂždre, sĂ„ vi kan fĂ„ gjort noget ved sagen https://forbrugerombudsmanden.dk/kontaktoplysninger/kontaktformularer/klag-over-markedsfoering-urimelige-aftalevilkaar-eller-kreditaftaler

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

@Titommeren vi kan ogsĂ„ bare lave et GP byttekortssĂŠt som man kan kĂžbe😍.. Hmmmm.. Det virker nĂŠsten ikke som en dĂ„rlig ideđŸ§đŸ€Ł..

Tag nu det RitalinđŸ€Ș En 54 mg😜

Skrevet
Titommeren skrev, for 1 time siden:

Tag nu det RitalinđŸ€Ș En 54 mg😜

Hvis det virker pĂ„ hende, vil jeg gerne be om 100 stk af dem(til hende) đŸ’â€â™€ïžđŸ˜

Redigeret af SiaUngQ
Fede fingre 😂

Skrevet
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Hvis det virker pĂ„ hende, vil jeg gerne be om 100 stk af dem(til hende) đŸ’â€â™€ïžđŸ˜

Vi har en deal. Jeg kan se, at du er lokaliseret i Jylland. Her bruger vi kun moms, nĂ„r vi sĂŠlger, men vi bytter allerheklst tjenester, da de i vores optik er skattefrie đŸ€Ș

Skrevet
masterkll2 skrev, for 6 timer siden:

PÄ Reddit fÞlger man ''communities'' sÄ du poster dit ''sneak peek'' indhold i de grupper du finder passer ind til dig, fx gruppen OnlyFans101, der findes ogsÄ danske grupper for letpÄklÊdte damer. TÊnker det nemmest at fange opmÊrksomheden fra liderlige mÊnd hvis man har en niche, fx BDSM. ''Almindeligt'' indhold kan godt drukne i mÊngden. De ser sÄ dit indhold i grupperne og sÄ gÄr de ind pÄ din personlige side og fÞlger dig, pÄ din personlige side har du sÄ et link til din onlyfans side, hvis de har intresse i at kÞbe mere indhold.

Men... fĂžrst skal du jo have opbygget dig en onlyfans side med nok indhold til at man gider at betale penge for at se den :)

Det er hele tiden i balance mellem hvor meget du viser gratis og hvor meget du beholder bagved betaling.

https://www.redgifs.com/ Her kan du lave video GIF filer som kan uploades som smÄ videoer pÄ reddit.

Hej Masterkll2

Du nÊvner danske grupper pÄ Reddit :)

Kunne du nĂŠvne, hvad et par af dem hedder )

Mvh FrenchLove

Skrevet
Titommeren skrev, for 1 time siden:

Vi har en deal. Jeg kan se, at du er lokaliseret i Jylland. Her bruger vi kun moms, nĂ„r vi sĂŠlger, men vi bytter allerheklst tjenester, da de i vores optik er skattefrie đŸ€Ș

Min mor siger jeg ikke mĂ„ drug folk, sĂ„ mĂ„ nok hellere lade vĂŠređŸ„Č

Jeg nyder jo ogsĂ„ @JenniferRomantica energi, nĂ„r der skal ryddes op og pakkes sammenđŸ™ˆđŸ˜đŸ’â€â™€ïž

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Min mor siger jeg ikke mĂ„ drug folk, sĂ„ mĂ„ nok hellere lade vĂŠređŸ„Č

Jeg nyder jo ogsĂ„ @JenniferRomantica energi, nĂ„r der skal ryddes op og pakkes sammenđŸ™ˆđŸ˜đŸ’â€â™€ïž

Eller nĂ„r hun klokken 06 om morgenen netop “hjemkommet” fra bytur begynder at rydde op og pakke sammen fordi det mĂ„ alt andet lige vĂŠre sjovere spritstiv end nogle timer senere med tĂžmmermĂŠnd😂..

Imens du sovđŸ«ŁđŸ€Ł.. I sov.. Alle sov🙄.. Og jeg var ensom😂.. Den sidste del kun tilfĂžjet for et poetisk touchđŸ«ŁđŸ€Ș..

Skrevet

JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Imens du sovđŸ«ŁđŸ€Ł.. I sov.. Alle sov🙄.. Og jeg var ensom😂.. Den sidste del kun tilfĂžjet for et poetisk touchđŸ«ŁđŸ€Ș..

Det mĂ„ vĂŠre fordi jeg er dobbelt sĂ„ stor som dig, at jeg har brug for dobbelt sĂ„ meget sĂžvn som digđŸ’â€â™€ïžđŸ˜

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Hej folkens..

Jeg er stĂždt pĂ„ det - for mig nye - Reddit.. Rygterne siger det er derinde man finder fĂžlgeređŸ€·đŸŒâ€â™€ïž..

Er der nogen herinde der har knĂŠkket koden fordi jeg er ved at blive sindssyg over hele den der folkeskole mentalitet med karmapoints og hvad fÄÄÄrk ved jeg.. SĂ„ det kun de populĂŠre der mĂ„ vĂŠre medđŸ€ŁđŸ€”.. Arghmen altsĂ„..

Min ADHD hjerne vil have resultater nu!!đŸ€ŁđŸ˜‚

SÄÄÄ nogle rĂ„d til en Reddit newbie som jeg ikke har kunne google mig frem til😅.?

Jeg har brugt Reddit til hobbyer, nyhedsopdateringer og tidsfordriv dagligt i over 10 Är nu. Det kan virke overvÊldende til en start men er utrolig intuitivt nÄr man vÊnner sig til det. IsÊr layoutet kan virke noget uoverskueligt til en start.

Karma er blot points, som er nogenlunde analog til Eroguides reputation/omdÞmmepoints. Den stÞrste forskel er at man kan nedstemme ting man ikke bryder sig om pÄ Reddit, sÄ det bliver mindre synligt. Synes aldrig selv jeg har oplevet noget i retning af folkeskolementalitet over det. Men skal da ikke kunne udelukke at der kan opstÄ sÄdan noget pÄ visse subreddits. Jeg har mest indtryk af at downvote funktionen bliver brugt i kommentarerne til opslagene.

r/DanmarkNSFW er nok stedet at starte derinde.

Skrevet

Har brugt Reddit et par Ă„r nu men egentligt ikke til at sĂžge eller skabe kontakt da mediet er oversvĂžmmet af robotter og spam ogsĂ„ pĂ„ de danske platforme som nok var tiltĂŠnkt OF interesser. Har dog pĂ„ baggrund af mine opslag haft et par spĂŠndende dialoger som pĂ„ sĂ„ mange andre medier viste sig at vĂŠre fis i en en hornlygte med profiler som var noget andet end de oprindeligt ville eller skulle udgive sig for. Eksempelvis er massere af de opslag der postes af danske kvinder pĂ„ danske forums der opslĂ„es i mange andre forums pĂ„ forskellige sprog !!!. De profiler der skriver / poster er pludselig vĂŠk og “slettet” et par timer efter. Jeg er pĂ„ fordi man kan finde forum for nicher og spĂŠndende feticher. Dem er der massere af og for enhver interesse.

Redigeret af SirCumaLot

Skrevet

Reddit og X har aldrig rigtig virket sĂŠrlig godt for mig, men Instagram har til gengĂŠld vĂŠret virkelig godt. Man skal bare vĂŠre meget forsigtig med, hvad man lĂŠgger op, for ellers kan profilen hurtigt blive lukket.

Jeg ville starte med at skrive rundt til andre OF-creators og nogle af de danske SFS-profiler og hĂžre, om de vil dele dig. SĂ„ kommer det hele stille og roligt derfra.

Mange tror lidt, at man bare opretter en OF, og sÄ begynder pengene at komme ind, men sÄdan er det desvÊrre ikke helt. Der skal faktisk bruges ret mange timer pÄ advertising osv.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.