Hop til indhold

Reddit

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens..

Jeg er stødt på det - for mig nye - Reddit.. Rygterne siger det er derinde man finder følgere🤷🏼‍♀️..

Er der nogen herinde der har knækket koden fordi jeg er ved at blive sindssyg over hele den der folkeskole mentalitet med karmapoints og hvad fååårk ved jeg.. Så det kun de populære der må være med🤣🤔.. Arghmen altså..

Min ADHD hjerne vil have resultater nu!!🤣😂

Sååå nogle råd til en Reddit newbie som jeg ikke har kunne google mig frem til😅.?

Skrevet

På Reddit følger man ''communities'' så du poster dit ''sneak peek'' indhold i de grupper du finder passer ind til dig, fx gruppen OnlyFans101, der findes også danske grupper for letpåklædte damer. Tænker det nemmest at fange opmærksomheden fra liderlige mænd hvis man har en niche, fx BDSM. ''Almindeligt'' indhold kan godt drukne i mængden. De ser så dit indhold i grupperne og så går de ind på din personlige side og følger dig, på din personlige side har du så et link til din onlyfans side, hvis de har intresse i at købe mere indhold.

Men... først skal du jo have opbygget dig en onlyfans side med nok indhold til at man gider at betale penge for at se den :)

Det er hele tiden i balance mellem hvor meget du viser gratis og hvor meget du beholder bagved betaling.

https://www.redgifs.com/ Her kan du lave video GIF filer som kan uploades som små videoer på reddit.

Skrevet
  • Author

Det er virkelig en balancegang synes jeg.. Altså mest det med materiale osv.. For med ikke mange følgere er der ikke mange til at betale for udgifterne og den tid man alligevel bruger på det💁‍♀️.. Derfor har jeg sat prisen lavt på abonnementet så man giver det en chance inden man tænker “det for kedeligt”🤣..

Men det nu mere det der med karmapoints om der er et trick der ikke er sådan nogle karmafarme.. Det andet er “ in the works”..

Lige nu gå jeg bare ud fra hvad jeg kan google mig til og udfra min abonnementspris så er der egentlig meget “gratis” indhold på min væg🫣.. Min Philip siger i hvertfald at film osv bør ligge bag en betalingsvæg når månedsprisen er lav🤷🏼‍♀️.. Med 24 posts på 14 dage så siger Philip at det er hvad man vil kalde meget aktiv😅..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

så er der egentlig meget “gratis” indhold på min vægt

Hvis du sætter betalingen efter din vægt, er det nok for billigt 😄

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

Hvis du sætter betalingen efter din vægt, er det nok for billigt 😄

Heldigt jeg lige for nylig er blevet en middelaldrende buttet dame helt uden jeg opdagede det💁‍♀️😂..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Heldigt jeg lige for nylig er blevet en middelaldrende buttet dame helt uden jeg opdagede det💁‍♀️😂..

Hold kæft så sjovt Jennifer😄 Det burde også være som i supermarkedet, at man skal annoncere kilopris, så vi stakkels forbrugere kan sammenligne priserne🤪 Hermed et brugbart link til mine brødre, så vi kan få gjort noget ved sagen https://forbrugerombudsmanden.dk/kontaktoplysninger/kontaktformularer/klag-over-markedsfoering-urimelige-aftalevilkaar-eller-kreditaftaler

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

@Titommeren vi kan også bare lave et GP byttekortssæt som man kan købe😍.. Hmmmm.. Det virker næsten ikke som en dårlig ide🧐🤣..

Tag nu det Ritalin🤪 En 54 mg😜

Skrevet
Titommeren skrev, for 1 time siden:

Tag nu det Ritalin🤪 En 54 mg😜

Hvis det virker på hende, vil jeg gerne be om 100 stk af dem(til hende) 💁‍♀️😝

Redigeret af SiaUngQ
Fede fingre 😂

Skrevet
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Hvis det virker på hende, vil jeg gerne be om 100 stk af dem(til hende) 💁‍♀️😝

Vi har en deal. Jeg kan se, at du er lokaliseret i Jylland. Her bruger vi kun moms, når vi sælger, men vi bytter allerheklst tjenester, da de i vores optik er skattefrie 🤪

Skrevet
masterkll2 skrev, for 6 timer siden:

På Reddit følger man ''communities'' så du poster dit ''sneak peek'' indhold i de grupper du finder passer ind til dig, fx gruppen OnlyFans101, der findes også danske grupper for letpåklædte damer. Tænker det nemmest at fange opmærksomheden fra liderlige mænd hvis man har en niche, fx BDSM. ''Almindeligt'' indhold kan godt drukne i mængden. De ser så dit indhold i grupperne og så går de ind på din personlige side og følger dig, på din personlige side har du så et link til din onlyfans side, hvis de har intresse i at købe mere indhold.

Men... først skal du jo have opbygget dig en onlyfans side med nok indhold til at man gider at betale penge for at se den :)

Det er hele tiden i balance mellem hvor meget du viser gratis og hvor meget du beholder bagved betaling.

https://www.redgifs.com/ Her kan du lave video GIF filer som kan uploades som små videoer på reddit.

Hej Masterkll2

Du nævner danske grupper på Reddit :)

Kunne du nævne, hvad et par af dem hedder )

Mvh FrenchLove

Skrevet
Titommeren skrev, for 1 time siden:

Vi har en deal. Jeg kan se, at du er lokaliseret i Jylland. Her bruger vi kun moms, når vi sælger, men vi bytter allerheklst tjenester, da de i vores optik er skattefrie 🤪

Min mor siger jeg ikke må drug folk, så må nok hellere lade være🥲

Jeg nyder jo også @JenniferRomantica energi, når der skal ryddes op og pakkes sammen🙈😝💁‍♀️

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Min mor siger jeg ikke må drug folk, så må nok hellere lade være🥲

Jeg nyder jo også @JenniferRomantica energi, når der skal ryddes op og pakkes sammen🙈😝💁‍♀️

Eller når hun klokken 06 om morgenen netop “hjemkommet” fra bytur begynder at rydde op og pakke sammen fordi det må alt andet lige være sjovere spritstiv end nogle timer senere med tømmermænd😂..

Imens du sov🫣🤣.. I sov.. Alle sov🙄.. Og jeg var ensom😂.. Den sidste del kun tilføjet for et poetisk touch🫣🤪..

Skrevet

JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Imens du sov🫣🤣.. I sov.. Alle sov🙄.. Og jeg var ensom😂.. Den sidste del kun tilføjet for et poetisk touch🫣🤪..

Det må være fordi jeg er dobbelt så stor som dig, at jeg har brug for dobbelt så meget søvn som dig💁‍♀️😝

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Hej folkens..

Jeg er stødt på det - for mig nye - Reddit.. Rygterne siger det er derinde man finder følgere🤷🏼‍♀️..

Er der nogen herinde der har knækket koden fordi jeg er ved at blive sindssyg over hele den der folkeskole mentalitet med karmapoints og hvad fååårk ved jeg.. Så det kun de populære der må være med🤣🤔.. Arghmen altså..

Min ADHD hjerne vil have resultater nu!!🤣😂

Sååå nogle råd til en Reddit newbie som jeg ikke har kunne google mig frem til😅.?

Jeg har brugt Reddit til hobbyer, nyhedsopdateringer og tidsfordriv dagligt i over 10 år nu. Det kan virke overvældende til en start men er utrolig intuitivt når man vænner sig til det. Især layoutet kan virke noget uoverskueligt til en start.

Karma er blot points, som er nogenlunde analog til Eroguides reputation/omdømmepoints. Den største forskel er at man kan nedstemme ting man ikke bryder sig om på Reddit, så det bliver mindre synligt. Synes aldrig selv jeg har oplevet noget i retning af folkeskolementalitet over det. Men skal da ikke kunne udelukke at der kan opstå sådan noget på visse subreddits. Jeg har mest indtryk af at downvote funktionen bliver brugt i kommentarerne til opslagene.

r/DanmarkNSFW er nok stedet at starte derinde.

Skrevet

Har brugt Reddit et par år nu men egentligt ikke til at søge eller skabe kontakt da mediet er oversvømmet af robotter og spam også på de danske platforme som nok var tiltænkt OF interesser. Har dog på baggrund af mine opslag haft et par spændende dialoger som på så mange andre medier viste sig at være fis i en en hornlygte med profiler som var noget andet end de oprindeligt ville eller skulle udgive sig for. Eksempelvis er massere af de opslag der postes af danske kvinder på danske forums der opslåes i mange andre forums på forskellige sprog !!!. De profiler der skriver / poster er pludselig væk og “slettet” et par timer efter. Jeg er på fordi man kan finde forum for nicher og spændende feticher. Dem er der massere af og for enhver interesse.

Redigeret af SirCumaLot

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.