Hop til indhold
Vandmanden

HIV - Herpes og Thaipiger

Recommended Posts

Som om det ikke skulle være totalt indlysende vedr. usikker sex gennem slimhinder så kommer lige her en reminder til alle de klaphatte som så rørende skriver om deres erobringer uden at bruge indersiden...Igen er det lykkes at tage en Thaikvinde i at skødesløst have  HIV medicin frit fremme på toilettet...denne gang nær Varde og sidste gang i Esbjerg..

Jeg spurgte kvinden hvad hun havde gang i idet hun tilbød oralsex begge veje og endda kunne man mod en god betaling få sex uden kondom....Det var ikke hendes...det var en venindes....og kiggede væk.....nåh ja selvfølgelig og så var den seance over.....Hun lukker nu.....

Til dem som lever deres egen verden på nettet og måske endda har koner derhjemme så er Herpes da et stensikkert hit og er uheldet ude så ringer den ind med HIV....Alt hvad der hedder sex gennem de større slimhinder som vagina og munden smitter som bare helvede...Så bare slik løs og knald igennem....og skriv stolt på siden her hvordan du udlever drømmen...som kan koste dig....

Thaikvinder som udøver deres erhverv her i Danmark er med 99% sikkerhed startet som ung i Pattaya og Patong og hvis ikke der er nogen herinde som ved hvad det betyder så er det sex, sex, og sex med alt hvad der har puls og en tegnebog og 500 bath...(100 kr) fra hele verden i en stor suppedas af kød, kønssygdomme, ladyboys og nu russere...og der har aldrig været så mange udbrud af HIV og andre kønssygdomme i Thailand end der er nu....det slæver de altså med til Europa og hjem i din seng.......Kig under sengen der står nogen gange en spand med mange brugte kondomer...velbekomme...

På en eller anden måde er de så kommet til Danmark enten via familie i 3 måneder på turistvisa eller måske nogen som er skilt og fortsætter deres erhverv her idet alt er bedre end at tage tilbage til Pattaya.....fordi sex er det eneste de kan....

Såååå....tænke tænke..når liderligheden indfinder sig....det kan blive et dyrt bekendtskab.....men hvad pokker det sker jo aldrig for en selv............

Jeg vil ikke skrive hvem det drejer sig om....det må folk selv finde ud af.....og tage deres forholdsregler....

p.s. dette gælder jo ikke kun Thaipiger..men alle....problematikken er nu, at alle ikke EU borgere også kommer væltende sammen med litauere, Ungarere, polakker mv..,,,Afrikanerne med dejlige store babser, Albanerne, Russere mv.....de må gerne komme her fordi de oftest har spanske pas....og de skifter hver 3 måned så Skat ikke kan kommer efter dem....ups....så skal de lige lægge en erkendtlighed til deres kontaktmand inden de rejser.....

Nå men alt dette er jo lige meget..men tænk på du kan være nr. 8 den dag....sidste mand lukker og tømmer...(-;

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som om det ikke skulle være totalt indlysende vedr. usikker sex gennem slimhinder så kommer lige her en reminder til alle de klaphatte som så rørende skriver om deres erobringer uden at bruge indersiden...Igen er det lykkes at tage en Thaikvinde i at skødesløst have  HIV medicin frit fremme på toilettet...denne gang nær Varde og sidste gang i Esbjerg..

Jeg spurgte kvinden hvad hun havde gang i idet hun tilbød oralsex begge veje og endda kunne man mod en god betaling få sex uden kondom....Det var ikke hendes...det var en venindes....og kiggede væk.....nåh ja selvfølgelig og så var den seance over.....Hun lukker nu.....

Til dem som lever deres egen verden på nettet og måske endda har koner derhjemme så er Herpes da et stensikkert hit og er uheldet ude så ringer den ind med HIV....Alt hvad der hedder sex gennem de større slimhinder som vagina og munden smitter som bare helvede...Så bare slik løs og knald igennem....og skriv stolt på siden her hvordan du udlever drømmen...som kan koste dig....

Thaikvinder som udøver deres erhverv her i Danmark er med 99% sikkerhed startet som ung i Pattaya og Patong og hvis ikke der er nogen herinde som ved hvad det betyder så er det sex, sex, og sex med alt hvad der har puls og en tegnebog og 500 bath...(100 kr) fra hele verden i en stor suppedas af kød, kønssygdomme, ladyboys og nu russere...og der har aldrig været så mange udbrud af HIV og andre kønssygdomme i Thailand end der er nu....det slæver de altså med til Europa og hjem i din seng.......Kig under sengen der står nogen gange en spand med mange brugte kondomer...velbekomme...

På en eller anden måde er de så kommet til Danmark enten via familie i 3 måneder på turistvisa eller måske nogen som er skilt og fortsætter deres erhverv her idet alt er bedre end at tage tilbage til Pattaya.....fordi sex er det eneste de kan....

Såååå....tænke tænke..når liderligheden indfinder sig....det kan blive et dyrt bekendtskab.....men hvad pokker det sker jo aldrig for en selv............

Jeg vil ikke skrive hvem det drejer sig om....det må folk selv finde ud af.....og tage deres forholdsregler....

p.s. dette gælder jo ikke kun Thaipiger..men alle....problematikken er nu, at alle ikke EU borgere også kommer væltende sammen med litauere, Ungarere, polakker mv..,,,Afrikanerne med dejlige store babser, Albanerne, Russere mv.....de må gerne komme her fordi de oftest har spanske pas....og de skifter hver 3 måned så Skat ikke kan kommer efter dem....ups....så skal de lige lægge en erkendtlighed til deres kontaktmand inden de rejser.....

Nå men alt dette er jo lige meget..men tænk på du kan være nr. 8 den dag....sidste mand lukker og tømmer...(-;

................. ville have skrevet en masse - lidt dirty .. et eller andet, men du har naturligvis ret på visse punkter-

Jeg prøver at passe på og håber at mine brødre herinde gør det samme... god weekend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så det du siger er at det er risikabelt at dyrke ubeskyttet sex med en thaikvinde, dvs fra et højrisiko-land med store smitteudbrud?Det ved vi jo godt Vandmanden. Men det fik du set ved selvsyn, at der rent faktisk er nogle derude der stadigvæk sælger sex selvom de er smittet med HIV, noget der er pisseulovligt. Meld hende til politiet.Hun skal IKKE have lov til at sælge sexydelser som smittet.

Angående oralsex så skulle det være noget af det mest sikre form for sex ift HIV.

Men når man ser den slags medicin, så tror jeg hurtigt man kommer på bedre tanker ift ubeskyttet vaginal sex. Oral skulle selv med hende der er smittet være MEGET sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogle derude der stadigvæk sælger sex selvom de er smittet med HIV, noget der er pisseulovligt.

Men når man ser den slags medicin, så tror jeg hurtigt man kommer på bedre tanker ift ubeskyttet vaginal sex. Oral skulle selv med hende der er smittet være MEGET sikkert.

Hvilken lov skulle være overtrådt?

Det er mig bekendt ikke ulovligt, da hiv-loven (Straffeloven § 252 stk 2) vist fortsat er suspenderet.

Det er mere sikkert med ubeskyttet sex med en smittet, der er i effektiv behandling, end at bruge kondom med en ubehandlet smittet.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken lov skulle være overtrådt?

Det er mig bekendt ikke ulovligt, da hiv-loven (Straffeloven § 252 stk 2) vist fortsat er suspenderet.

Det er mere sikkert med ubeskyttet sex med en smittet, der er i effektiv behandling, end at bruge kondom med en ubehandlet smittet.

Hvis du ved at det IKKE er ulovligt så stoler jeg på det. Det er bare hvad folk har skrevet før, at det er forbudt at sælge ydelser hvis man er smittet. Det lyder også mest logisk, at så længe man er smittet med noget så må man ikke sælge sex på nogen måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ved at det IKKE er ulovligt så stoler jeg på det. Det er bare hvad folk har skrevet før, at det er forbudt at sælge ydelser hvis man er smittet. Det lyder også mest logisk, at så længe man er smittet med noget så må man ikke sælge sex på nogen måde.

Specifkt om hiv er det sådan, at hvis behandlingen overholdes, så smitter det ikke. Derfor blev loven suspenderet ind til et udvalg kommer med en indstilling. Det er dog sikkert smuttet med regeringsskiftet - den slags sker ikke sjældent.

Mht. andre ting: Jeg kender ikke praksis for tolkning af stk. 1:

Med fængsel indtil 8 år straffes den, der for vindings skyld, af grov kådhed eller på lignende hensynsløs måde volder nærliggende fare for nogens liv eller førlighed.

Men logikken med stk. 2 og 3 var jo netop at få hiv med, så der var stk. 1 altså ikke nok i sig selv. Derfor kan den næppe heller dække andre seksuelt overførte sygdomme, da de ikke medfører livs- eller førlighedsfare. Det ser ud til, at en del af dommene efter det stk. handler om farlig kørsel eller letsindig omgang med våben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Specifkt om hiv er det sådan, at hvis behandlingen overholdes, så smitter det ikke. Derfor blev loven suspenderet ind til et udvalg kommer med en indstilling. Det er dog sikkert smuttet med regeringsskiftet - den slags sker ikke sjældent.

Vedr. pillespisning med rettidig omhu, :-P  så taler jeg af erfaring. Asiatere er ikke ret gode til at huske deres piller, spørg f. eks. danske mænd der lever med thai kvinder som tager P-piller :eek:

Vedr. de værste turiststeder med HIV, så er det Phuket, og ikke Pattaya, som har flest tilfælde af HIV, så vidt jeg husker. Tjak to to links her under.

Phuket er det turistområde i Thailand som er hårdest ramt med HIV / AIDS

HIV og den globale landsby

Langt de fleste af de udenlandske piger, som kommer til Danmark, ikke mindst de thailandske, rejser til flere lande hvert år. Ofte bestemmes deres "arbejdsland" af, hvor de nu kan få visa. Hvis deres danske kunder vidste hvor de havde været sidst, ville de løbe skrigende bort. Bare tag disse fakta: Flere afrikanske lande, ikke mindst Sydafrika, har rigtig mange thai prostituerede. Sydafrika er et af de lande på kloden, som procentvis har flest HIV og AIDS tilfælde når det gælder smitteprocent :???: 

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Vi har alle dummet os med "dansk uden" i den ene eller anden sammenhæng, og det er dumt, og det bør man holde op med. Vær glad hvis du stadig testes negativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den eneste gang jeg har været uheldig var med en sygeplejerske. Det var før HIV-hysteriet.

Inden vi startede, spurgte om jeg havde nogen kønssygdomme - NEJ - 14 dage senere stod jeg hos lægen med en dryppert og clamydia  :wacko:

Har aldrig fået ekstra med hjem hos GP'ere  ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Stump: Jeg kan godt skrive under på at thai piger ikke er gode til at huske deres piller eller andet der kræver en fast daglig rutine.

Man kan dog ikke skære alle over en kam. Der er en veluddannet elite i især Bangkok, som er meget ansvarsbevidst. Det er så bare sjældent at de piger kommer herop. De piger, som kommer til Danmark er noget mere 'landlige' i deres mentalitet. Og ligesom med f.eks. Tyrkiet er der stor forskel på by og land i Thailand...

Jeg ville aldrig se ovenstående tilfælde som sikkert til dansk uden, og ville også være temmelig nervøs for at kondomet bristede. Med efterhånden ca. 200 besøg (bedste gæt) har jeg dog kun haft et enkelt kondom som har bristet. Ved ikke om det er noget som sker ofte for jer andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

@Stump: Jeg kan godt skrive under på at thai piger ikke er gode til at huske deres piller eller andet der kræver en fast daglig rutine.

Man kan dog ikke skære alle over en kam. Der er en veluddannet elite i især Bangkok, som er meget ansvarsbevidst. Det er så bare sjældent at de piger kommer herop. De piger, som kommer til Danmark er noget mere 'landlige' i deres mentalitet. Og ligesom med f.eks. Tyrkiet er der stor forskel på by og land i Thailand...

Jeg ville aldrig se ovenstående tilfælde som sikkert til dansk uden, og ville også være temmelig nervøs for at kondomet bristede. Med efterhånden ca. 200 besøg (bedste gæt) har jeg dog kun haft et enkelt kondom som har bristet. Ved ikke om det er noget som sker ofte for jer andre.

Tak Storefrederik. Dr er én ting, asiater har fattet omkring medicinindtag. Man skal have spist inden man tager medicin :mad: Det holder de meget på.. Men ellers er det udbredt, at de stopper, når de eller deres børn har det bedre. Den med at alle bakterier skal være udryddet, inden man stopper medicinen, den fanger de sjældent.

I det hele taget skal man ikke tro, at købedamerne tager vare på os. Meget ofte, kan de ikke engang tage vare på dem selv og deres helbred. Og jeg tager nok ikke fejl, hvis jeg tror, at mange af køberne af sex i Danmark har en partner der hjemme, som også rammes hvis det går galt.

HIV/ Aids debatten her på forum, plejer at være meget vanskelig. Denne tråd kører bedre end de fleste forgængere om samme emne.

Jeg husker iøvrigt stadig eksemplet med den unge ungarnske kvinde, som tilbød analsex uden kondom. Eneste krav var en lidt højere pris. :mrgreen:

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Det er nok den landlige mentalitet, som også gør, at der en del undtagelsesbestemmelser for sikker sex hos visse thaipiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...