Hop til indhold

Helen - sød thai i Vejen

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne kvinde i dag på en kendt adresse i Vejen

🟢SmS☎️+4️⃣5️⃣6️⃣9️⃣7️⃣0️⃣5️⃣2️⃣1️⃣4️⃣ ️New Thai Massage Service on Vejen Road ♥️My name is Belle and Helen♥️ We are cute, cheerful, kind, and playful girls - Annoncelight

Hun var meget lækker. Nok nærmere de 30 og med et par børn bag sig, tror jeg. Naturlige små B-babser (skønt uden silicone) og en flot lækker krop med indbydende former.

Hun gav et fint blow uden og ville så bolles i missionær. Ikke min favorit-stilling, men da jeg så hendes meget strittende klit, så tænkte jeg - så skidt da. Min pik er ikke stor, men alligevel gjorde det ondt, kunne jeg se og høre på hende. Ingen fake støn, så jeg kneppede hende kun med spidsen af pikken. Fordi hun var sød og lækker var det tilstrækkeligt og jeg kom i en fin orgasme. Efterfølgende spurgte jeg hende, om det gjorde ondt og hun svarede "a little". Alt i alt en OK oplevelsen og en quickey til 500, hvor der er mulighed for at bygge på, hvis man gerne vil det.

Hun er ganske fin og ikke typen, man kan gennemkneppe i doggy (selvom hendes numse indbyder til det) - det skal man bare vide på forhånd.

D

Skrevet
  • Author
Busdriver1 skrev, for 9 timer siden:

Kan man parkere på adressen?

Er det pænt og rent indenfor?

Parker på vejen udenfor

Kvinden er ren og pæn; kun det betyder noget for mig 🙂

Skrevet
  • Author
sejer skrev, for 6 timer siden:

Kneppede du Helen uden gummi som hun tilbyder?

Det holder jeg for mig selv i dette tilfælde.

D

Skrevet
deerhunter skrev, 1 time siden:

Det holder jeg for mig selv i dette tilfælde.

D

Argh come on. Vi vil vide det😜 Hvis hun får ondt ved samleje og giver udtryk for det mens man knalder, så er det personligt ikke noget jeg tænder på. Og slet ikke noget der får mig til at ville besøge hende. Desværre, for hun er meget køn ser det ud til på billederne.

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 11 timer siden:

Argh come on. Vi vil vide det😜 Hvis hun får ondt ved samleje og giver udtryk for det mens man knalder, så er det personligt ikke noget jeg tænder på. Og slet ikke noget der får mig til at ville besøge hende. Desværre, for hun er meget køn ser det ud til på billederne.

Hun har ondt og bryder sig ikke om lange kneppeture.

Hun er faktisk kønnene i virkeligheden; uden filter❤️

Mrking skrev, for 11 timer siden:

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.