Hop til indhold

Nina - SiamBabes i København - nylige oplevelser?

Featured Replies

Skrevet

Sidst jeg var der, fik jeg en ganske fin behandling. Det er lidt mere end et år siden. Dejlig massage og lidt ekstra. Det helt store peak var dog den blide og sensuelle afvaskning bagefter. Jeg var næsten klar på en tur mere.

Men jeg må stadig sige at det er ikke er den Nina man ser på billederne som man bliver taget imod af.

Hun er meget ældre.

Skrevet

Hvad taler vi om aldersmæssigt sådan cirka ?

Skrevet

Vi må være oppe omkring de 55. Jeg tør ikke skrive “plus” …

Og det er fraregnet de der 10 års ekstra ynde og skønhed, som de asiatiske kvinder ofte får forærende.

Hun har stadig noget at tilbyde, det er ikke det. Jeg synes bare ikke hun kan være bekendt at bruge billeder der er 10-15 år gamle.

Hun er virkelig en af dinosaurerne - eller en af legenderne, for at udtrykke det mere flatterende. Men begge dele er ment godt. Nogle navne går bare nærmest ind i historiebøgerne for i årtier at have været på den erotiske og intime scene.

Og Nina er en af dem.

Det kunne være interessant at lave den liste med legender - og inkludere links til dem som stadig er i gamet. Der er meget teknik, indlevelse, “håndværk”, nærvær og erotik som forsvinder år for år.

Redigeret af NilleAlle

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.