Hop til indhold

Køge Blondinen, dejlig fræk milf

Featured Replies

Skrevet

Fantastisk besøg hos den frække milf i Køge.

Jeg lavede aftale og kom til et hyggeligt diskret sted. Blondinen var som håbet sød og imødekommende, frækt påklædt i sexet lingerie. Der var ingen stress, det økonomiske blev klaret og jeg røg på briksen hvor jeg fik den lækreste ophidsende massage. Der blev masseret fra top til tå imens jeg lå på maven. Hun brugte olie og balder og skridt fik også en dejlig pirrende omgang inden jeg skulle vende mig om. Blondinen gav mig mit livs blow imens der var øjenkontakt og hun stønnede og sluprede løs, skaft og kugler blev slikket og suttet grådigt og frækt og vådt. Hun tog den til roden og jeg var sgu lige ved at komme hvilket hun opdagede. Hun tog den ud af munden og sagde at jeg skulle sprøjte på hendes frække solbrune bryster. Hun spillede den ivrigt og der gik ikke længe før jeg eksploderede udover dem. Hun suttede den ren igen og sagde tak med et kækt smil.

Jeg kommer helt sikkert igen for Hold da kæft en oplevelse...

Redigeret af büllzjid

Skrevet
Thomsen skrev, 1 time siden:

3500 for sex....hun har jo humor...!!!

Til den pris er der nok de første 1500 andre kvinder som kom foran på listen.

Alene prisen og faktum at hun ikke giver blow .var jeg ved at få gag fornemmelse og helt gratis endda 😅

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.