Hop til indhold

Erfaringer med Juliana i Herning?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har planer om et besøg i morgen, så kan jeg lave en anmeldelse.

Skrevet

Med den annocetekst ligner det svindel, den har været brugt før, så vidt jeg husker var det noget med PaysafeCard 🤷 spændende at høre om den er god nok 🫣

Skrevet

Okay kommunikation op til mødet, hvor jeg dog mødte en pige, som jeg ikke tror var hende på billederne, men stadig en pæn og ung kvinde. En lille smule mave men en del udstråling aka girl next door. Ikke den vilde indlevelse i akten, men jeg ender nok med at besøge hende en gang mere.

Skrevet
  • Author
PK-DK skrev, 1 time siden:

Okay kommunikation op til mødet, hvor jeg dog mødte en pige, som jeg ikke tror var hende på billederne, men stadig en pæn og ung kvinde. En lille smule mave men en del udstråling aka girl next door. Ikke den vilde indlevelse i akten, men jeg ender nok med at besøge hende en gang mere.

Bliver altid lidt skuffet når det ikke er pigen på billedet. Men kan næsten forstå at det ikke var helt forgæves. Var hun i det mindste en latina?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.