Hop til indhold

Lavt serviceniveau og respektløs opførsel på FKK'er

Featured Replies

Skrevet

Jeg har den sidste tid skrevet til forskellige FKK klubber om de holder nytårsfest, da Wellcum har været booket op, og jeg ikke har fået nogen plads der, jeg skulle have været ude for flere måneder siden.

Men jeg tænker at prøve nytårsaften på en FKK igen, men så et andet sted. Men jeg får ingen svar tilbage, jeg har skrevet en pæn mail eller besked via. Deres hjemmeside til fem forskellige FKK-steder, og sendt mere end en besked til Sharks, intet svar tilbage, ikke så meget som et ”ved det ikke” eller ”nej”, bare ghostet. Jeg prøvede så at ringe til dem, det gik ikke godt, hun mente det var dumt at spørge om nytår, når vi kun var i september. Selvom Wellcum har været booket op i flere måneder, og jeg frygter det samme hos andre.

Jeg synes at ramme ind i samme behandling, hvis man har skrevet til de forskellige FKK klubber om andet, så får man enten et kort, nogle gange ubrugeligt svar eller intet tilbage.
Så er det bare den standard man skal vende sig til som kunde i den branche, eller oplever I bedre serviceniveau fra selve klubberne, jeg snakker ikke om GP'erne?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.