Hop til indhold

Hotsandra4 i Slagelse, en meget dårlig oplevelse - bliv væk!!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/466051

havde mine tvivl - og jeg fik desværre ret.

først blev jeg sendt til en adresse, så en ny adresse. Såå var det ikke helt pigen på billedet.

Jeg forsøgte dog alligevel, snakken startede fint, kalorious fik en regnfrakke på og der blev guffet løs. Såå begyndte problemerne, for tilsyneladende måtte jeg ikke slikke hendes store babser. Hun nævnte det stod i annoncen (der stod intet) jeg måtte heller ikke lege med hendes røv. Til trods for der stod anal i hendes overskrift.

Anyways - alle disse “du må ikke” endte med jeg stod og tog hende i doggy, ingen øjenkontakt. Mistede sgu gejsten. Da hun så mente det var sjovt, at jeg blev slap, så var jeg den der var skredet.

Hun spurgte om jeg ville prøve hendes veninde. Hende skulle jeg naturligvis også betale.💰

Alt i alt en ret dårlig og beskidt oplevelse. Der lå åbne hylstere til kondomer og wc papir på gulvet. Gik efter 5 min.

Så min anbefaling - bare lad være.

Redigeret af Hancock

Skrevet

Ufatteligt med så mange dårlige oplevelser folk har, når man vil betale for lidt hygge. Men det viser jo tydeligt at Eroguide har sin berettigelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.