Hop til indhold

BJ med post orgasm torture/multicum på Sjælland, nogen med erfaringer

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at prøve et blowjob, hvor kvinden forsætter ufortrødent efter man kommer - eller i hvert faldt se hvor længe man kan holde ud efter (og evt. til man kommer igen). Ren nydelsestortur.

Nogen der kan anbefale kvinde på Sjælland, helst nær København og omegn, der tilbyder megafransk (det er fint hvis der hurtigt spyttes ud), som jeg evt. kunne prøve at række ud til?

Om det er en dansk eller udenlandsk er ikke så vigtig, så længe det er nemt at kommunikere.

Pft!

Skrevet

Jeg kan have ret svært ved at komme, og den første gang jeg mødte Alice til en rigtigt fræk time var det kun et håndjob til allersidst det kunne få mig i mål. Vi var ellers hele paletten igennem. Da hun så at jeg lå og efterskælvede efter den ret så kraftige udløsning fandt hun på at drille, kilde og prikke til mig som jeg lå der hælpeløs. Det var ikke noget jeg havde "bestilt", men mere noget hun selv fandt på. Uanset hvad er hendes 1 times lux GFE med alt på menuen helt i skabet.

https://nympho.dk/n5475/alice

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.