Hop til indhold

Skøn massage og prostatamassage af Dao, Vanløse

Featured Replies

Skrevet

Har fået behandling af DAO en super massage med prostamassage sød og omhyggelig glæder mig skal have en behandling om nogle dage det ☀️☀️☀️☀️☀️

Skrevet

Velkommen til EG @Smaasteen 50

Det første jeg tænkte da jeg læste at du skrev "DAO" i tråden var Dandk Avis Omdeling, jeg håber så sandelig ikke at det er dem du har fået den behandling af 😅

Spøj til side, det jeg mener er at:

Du bør indsætte et link til hendes annonce, så ved alle hvem der er du har besøg.

Når du skriver en anmeldelse , sæt altid navn og geografi i overskriften.

..., så andre brugere hjælpes videre eller ved om de skal åbne tråden for at bidrage.

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Der er en thai der kalder sig Dao, er det hende?

Skrevet
Smaasteen 50 skrev, for 10 timer siden:

Har fået behandling af DAO en super massage med prostamassage sød og omhyggelig glæder mig skal have en behandling om nogle dage det ☀️☀️☀️☀️☀️

Hvis det er thai- massage, bør du placerer anmeldelsen under thai forum 😊

Skrevet
pikachoo skrev, for 3 timer siden:

I det mindste er der en DAO her i landet der leverer varen!

Det gør hun i den grad. Jeg kom hos hende på Strandvejen, hvor hun i forbindelse med en særdeles kompetent massage var lidt svær at lokke tøjet af. Men det lykkedes, selvom hun af generthed gik ind i det med lukkede øjne.

I den tidligere bedemandsforretning på Hvidovrevej, hvor både den tidligere ejer samt efterfølgeren var vant til at sende folk til himmels, havde jeg flere gode oplevelser af denne dejlige, modne kvinde.

DAO er således ikke DAO.

Førstnævnte smider jo posten væk, mens sidstnævnte bliver på posten – helt til den bitre ende.

Skrevet

Jeg er også blevet taget i røven af Dao, men på en lidt anden måde end TS. Selvom mit besøg var for flere måneder siden, bliver jeg stadig helt harm, når jeg tænker på det. Jeg havde bestilt en times massage. Undervejs i massagen, der sådan set var udmærket, lagde hun kraftigt op til at der skulle ske noget mere, og jeg lod mig lokke til at betale 1500 for fuld pakke. Men det kom jeg hurtigt til at fortryde. Det var totalt uden indlevelse og skulle tydeligvis bare overståes hurtigst muligt. Væk var hendes charme fra før, der åbenbart bare havde været påtaget. Efter hun havde siddet og redet mig kort tid hoppede hun af og begyndte at spille mig af med hånden med 100 km/t. Jeg synes kun lige vi var begyndt, men da jeg forsigtigt bad hende om lige at sætte farten lidt ned og om vi kunne fortsætte sexen i en anden stilling, lod hun som at hun pludselig ikke længere forstod dansk. Der gik højst 5 min fra vi havde indgået aftalen om fuld pakke til det var overstået. Jeg har sjældent følt mig så snydt. Og da jeg efterfølgende gjorde opmærksom på, at det ikke lige var det jeg havde forventet blev hun utrolig strid og ubehagelig.

Jeg besøgte hende sidst på eftermiddagen, så hun havde sikkert været sammen med adskillige mænd den dag inden mig. Derfor kan jeg godt forstå, hvis hun var slidt både fysisk og mentalt, og hvis hun ikke ligefrem var begejstret for at skulle være sammen med en som mig. Men så synes jeg også, at man bør være ærlig om, hvad man tilbyder. Hvis man ikke har tænkt sig at levere en ordentlig behandling, skal man ikke tilbyde den og tage betaling for den. Det oplever jeg som både kynisk og respektløst over for kunden

Skrevet

Øhhh taler vi mon om den samme DAO her…? Har aldrig som i ALDRIG oplevet noget af det du beskriver her.

Er der andre med samme eller modstridende oplevelser (FP, dårlig opførsel, manglende indlevelse)?

Skrevet
doggingkbh skrev, 1 time siden:

Øhhh taler vi mon om den samme DAO her…? Har aldrig som i ALDRIG oplevet noget af det du beskriver her.

Er der andre med samme eller modstridende oplevelser (FP, dårlig opførsel, manglende indlevelse)?

Jeg genkender heller ikke billedet

Skrevet

Det er uklart, hvilken DAO der tales om. Angiv venligst url så det fremgår, hvem der tales om.

Skrevet
GeoGeo skrev, for 3 timer siden:

Det er uklart, hvilken DAO der tales om. Angiv venligst url så det fremgår, hvem der tales om.

Ja, der er faktisk flere med det navn.

Skrevet

Jeg er også blevet snydt af Dao et par gange.

Der hvor andre tager 1.500 kr. for en time, var jeg der i næsten 2 timer. Der tog hun sgu røven på mig. 😉

I øvrigt kan “den Dao” ikke lige pludselig ikke forstå dansk. Hun snakker fint dansk.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.