Hop til indhold

En dejlig time med Milana ved Nordhavn St.

Featured Replies

Skrevet

Milana

Sidder i toget nu, efter en dejlig times tid sammen med Milana.

Var inde i KBH tidligere i dag, og tænkte at jeg lige ville se om der var noget spændende.

Da jeg åbnede Nympho, så sprang Milanas profil frem som noget af det første, og hende kunne jeg ikke stå få. Kl. var dog allerede omkring 18:45 og jeg plejer at bestille i lidt bedre tid. Men jeg tog chancen, og fik mig en tid kl. 21.

Så jeg fik ordnet det jeg skulle, og tog så videre ud til Nordhavn.

Jeg bliver lukket ind, og møder Milana. Hun er en rigtig smuk ung kvinde. Der er lige blevet fjernet en tatovering eller to på hendes billeder. Ikke at tatoveringer gør mig noget, men andre synes måske mindre om det. I er nu informeret.

Men jeg synes hun så rigtig dejlig ud. Vi fik ordnet det med pengene, og jeg kom en tur i bad. Meget lille Københavner badeværelse.

Efter det kommer jeg ind til hende, hvor hun er klar i let lingeri. Synes hun får givet mig en dejlig omgang GFE. Stille tempo, som jeg godt kan lide det. Vi får kysset og startet hyggen.

Selve agten behøver vi ikke komme mere ind på. Men jeg havde det dejligt. Milana var rigtig dejlig at være sammen med. Hun har nogle dejlige bryster. En slank lækker krop, uden den var for spinkel. Så alt i alt vil jeg sige det meste var UG.

Hende seng knirker dog lidt meget, og tog mig ud af det, da vi gik i gang med en af stillingerne. Men det kan hun ikke gøre ved.

Skal forbi KBH igen på onsdag. Og der kunne da være en fæl fare for en gentagelse.

Hun sagde hun var her i en to ugers tid.

Og her er navnet på hendes side, hvis det link jeg lavede i toppen ikke virker:

https://nympho.dk/n36077/milana

Skrevet

Tak for anmeldelse 👍 Hun ser dælme ung og lækker ud 🤩 Jeg har en brist for kvinder som ser unge ud og ikke ligner en halvfed midaldrende kvinde med adskillige fødsler i bagagen 😜

Jeg tror da at jeg vil se om jeg kan få en aftale i stand med smukke Milana 😀

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Klasse kommentar.

Dejligt med nye unge og friske tøser her i byen igen:-)

Redigeret af Wafanden

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 30 minutter siden:

Tak for anmeldelse 👍

Nu har jeg efterhånden brugt dine anmeldelser til at vælge piger et par gange, så hvis du kan bruge en af mine anmeldelser, skal du da være mere end velkommen 😄

Skrevet
Prins_Albert skrev, for 13 timer siden:

Milana

Sidder i toget nu, efter en dejlig times tid sammen med Milana.

Var inde i KBH tidligere i dag, og tænkte at jeg lige ville se om der var noget spændende.

Da jeg åbnede Nympho, så sprang Milanas profil frem som noget af det første, og hende kunne jeg ikke stå få. Kl. var dog allerede omkring 18:45 og jeg plejer at bestille i lidt bedre tid. Men jeg tog chancen, og fik mig en tid kl. 21.

Så jeg fik ordnet det jeg skulle, og tog så videre ud til Nordhavn.

Jeg bliver lukket ind, og møder Milana. Hun er en rigtig smuk ung kvinde. Der er lige blevet fjernet en tatovering eller to på hendes billeder. Ikke at tatoveringer gør mig noget, men andre synes måske mindre om det. I er nu informeret.

Men jeg synes hun så rigtig dejlig ud. Vi fik ordnet det med pengene, og jeg kom en tur i bad. Meget lille Københavner badeværelse.

Efter det kommer jeg ind til hende, hvor hun er klar i let lingeri. Synes hun får givet mig en dejlig omgang GFE. Stille tempo, som jeg godt kan lide det. Vi får kysset og startet hyggen.

Selve agten behøver vi ikke komme mere ind på. Men jeg havde det dejligt. Milana var rigtig dejlig at være sammen med. Hun har nogle dejlige bryster. En slank lækker krop, uden den var for spinkel. Så alt i alt vil jeg sige det meste var UG.

Hende seng knirker dog lidt meget, og tog mig ud af det, da vi gik i gang med en af stillingerne. Men det kan hun ikke gøre ved.

Skal forbi KBH igen på onsdag. Og der kunne da være en fæl fare for en gentagelse.

Hun sagde hun var her i en to ugers tid.

Og her er navnet på hendes side, hvis det link jeg lavede i toppen ikke virker:

https://nympho.dk/n36077/milana

Tak for anmeldelsen. Kyser hun med tunge!

Skrevet
svensk50år skrev, den 6.9.2026 at 09:17:

Does she have large labia?

I dont know, but her friend Alina i kbh. S maybe have what you are searching for.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.