Hop til indhold

nlsbaby, 26 - dejlig ung kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Fik i dag en aftale i stand med denne dejlige unge danske kvinde

https://sugardaters.com/da/inbox/nQzw-P7eoB

Nej kommunikation og nemt at lave aftale med. Holder til på hotel i Kbh.
Billederne hun har på hendes profil er retvisende men hun er meget flottere i virkeligheden. Blev meget positiv overrasket.
Sød, smilende og nem at snakke med. Helt naturlig krop med flotte ungepige bryster og flot krop.

Super frækt at se hendes krop ligge der foran mig men jeg tro hende i doggystyle. Lød til at hun selv nyder denne stilling.

Kan mærke at hun er ny i dette og også lidt genert og stille men på en uskyldig måde.
Havde en god time med hende.

Jeg vil ikke komme ind på pris for det skal hun selv have lov til at skrive og aftale med den enkelte.

Ps. Hun synes det var dejlig jeg selv havde tandbørste og tandpasta med så jeg kunne børste tænder inden vi begyndte at kysse. Vil du have en god oplevelse med en pige du har aftalt kys med så tag altid lige tandbørsten med. Så har du frisk ånde og det hjælper tit på pigens lyst til at kysse.

Skrevet

Profilen er vist væk, jeg kan ihvertfald ikke se den længere. Har du aftalt anmeldelse ? ellers er det nok derfor ?

Skrevet

Hi, does she come to your hotel or does she have a place I must visit?

Thank you

Skrevet
  • Author

I weekenden havde hun lejet sig ind på et hotel men ved ikke hvad hun gør i herdagen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.