Hop til indhold

Smuk thaipige i Sydsjælland - fuser for mig

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens,
Nu har jeg besøgt den samme mange gange i træk og tænkte nu skulle jeg forsøge med nyt sted.

https://annoncelight.dk/showad/458182

SMS samtale gik fint. dejlig nemt at få aftalt en tid.

ankom til stedet og blev mødt at en som lignede lidt billeder, men kan bekræfte at det var det ikke. Billederne er meget flotte og hende her havde tatto som bekræfter at det ikke er hende.
Hun var Ung, skud på midt tyverne, ar under ene bryst, kunne i hvert fald ikke se noget andet. kønt rundt ansigt med langt hår.

hun gik og nynnede mens jeg blev vist på værelset med en normal seng. nå tænkte jeg... hende her ved ikke hvor vigtigt det er med ordentlig underlag ved massage og ganske rigtigt... det var mildt sagt 30 min. pladder massage, hvor jeg næsten faldt i søvn hvis ikke der var så sindsyg koldt med flere åbne vinduer og jeg lå nøgen. lillemanden var bestemt ikke klar på noget som helst.
hun sagde ikke et ord under "Massage" delen og ingen pirring overhovedet.
da jeg endelig tænkte... ej nu... skal der lukkes et vindue. så fik jeg så lov til at komme om på ryggen.
Så blev jeg ordnet på maven og underliv med diverse klude, som om jeg ankom total uren. var lige ved at spørge om jeg også lige skulle tørre hende diverse steder, men valgte at lade være. total turnoff i min optik.

Så skulle læbestiften lige af på et stykke papir inden hun forsøgt at få liv i regnormen... det lykkedes trods alt. da jeg spurgte om jeg lige måtte smage lidt på hende, så røg hun ellers om på ryggen og spredte ben også kunne jeg ellers bare sutte løs.
der kom sådan nogle kedelige klynk, hvor regnormen var smuttet igen... den gad dælme ikke være med.

her måtte jeg sige stop. Kemi var der ikke og indlevelse synes jeg heller ikke. ikke den oplevelse jeg havde håbet på. så smuttede efter ca. 35-40 min.

Om andre kan få en bedre oplevelse tjaa... måske... men jeg kommer bestemt ikke igen.

Skrevet

Det er meget tydeligt, at billederne er AI-genererede, så det er ikke overraskende, at du ikke mødte den pige, du havde forventet.

Skrevet

Jeg er sgu i tvivl om det er hende jeg har skrevet om for et par uger siden. Stedet matcher sandsynligvis hvis det er en stor hvid gård du har været på. Alderen matcher. Annoncerne vi kigger på matcher ikke. Men her er hvad der matcher mest: hun nynnede. Og hvis hun samtidig er lidt et plabre/sludrehoved så er det 100% sikkert den samme.

.... OG ... hvad så. Hun er da noget af det sødeste og mest givende lille væsen jeg har mødt. Og i en verden hvor alle lyver sig yngre, er hun altså den ægte vare. Jeg ville helt sikkert også sige under 30, og nok i midten af 20'erne. Hendes massage er jeg overhovedet ikke nået til endnu og tvivler på at jeg kommer til det. Fair nok hvis du havde brug for massage og hun ikke kunne levere varen, det er da forbrugeroplysning vi kan bruge til noget. De gange jeg har været der har vinduet været lukket, men der har været andre småting som fx. en person der går rundt ude på den anden side af døren - det var distraherende, men da det ikke lod til at lægge en dæmper på den skønnes .. hvad kaldte du det ? Kedelige Klynk ? - Så ignorerede jeg det da bare mens jeg huggede løs. Jeg husker også ret vellykkede forsøg på deepthroat og så elsker at hun at slikke bollerne også... mmmm.

Jeg synes også lige at jeg vil fremhæve hendes utroligt lækre, velformede og runde faste numse. Jeg er en heldig mand at have valget mellem hende og dejlige Meena fra hvidovrepigerne der i den grad også kvalificerer sig til de danske mesterskaber i frækkeste thairøv.

Men altså lige for at opsummere: jeg kan ikke sige 100% sikkert at det er den samme pige, men noget tyder på det. Og jeg forstår at vores prioriteter har været forskellige og kemi mellem mennesker er jo noget finurligt noget.

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 4 timer siden:

Men altså lige for at opsummere: jeg kan ikke sige 100% sikkert at det er den samme pige, men noget tyder på det. Og jeg forstår at vores prioriteter har været forskellige og kemi mellem mennesker er jo noget finurligt noget.

Kan sagtens være den helt samme pige... men hun var ikke opsat på noget og jeg blev det bestemt heller ikke... kan som du selv skrive Kemi'en som manglede.
Jeg tænkte faktisk at hun måske er for ung til mig.... men... har nu været med andre i den aldersgruppe.
massagen for mig plejer at være sådan en "forspil", genertsheds fjerner. fra begge sider.

Som overskriften siger "Fuser for mig".

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.