Hop til indhold

Anja/Lady Hera - de er skønne

Featured Replies

Skrevet

Da jeg så Anja igen var I Vojens, fik jeg hurtigt bestilt en time hos den dejlige GP.

Jeg blev modtaget med et stort smil, og Anja forsøgte ikke at skjule noget under sin kåbe.

Anja spurgte ind til hvad jeg godt kunne lide. Jeg nævnte, at jeg godt kunne lide at slikke fisse og mine brystvorter gerne ville have opmærksomhed.

Det var noget Anja synes godt .

Vi regnede af, og Anja smuttede ud og klædte om, mens jeg fik tøjet af.

Ind kom den lækker Anja iført lange støvler, opsat hår og en lille sexet sag.

Hun kom op i sengen, smed mig om på ryggen, satte sig oven på mig og begyndte at voldtage mine brystvorter. Nu skal du smage fisse, og sat sit hoved oven på mig.

Men inden længe lager Anja sig på sengen, og befalede mig til at slikke hendes veloplagte fisse.

Det gik ikke længe før hun kom, og en mindre vandpyt lå under hende.

Anja skulle have en pause, og mente det var rimeligt at hendes veninde som var med, også skulle nyde godt af en slikketur.

Anja sendte Silje Ind til mig, hvor hun også fik en god tur af min tunge. Her skulle der arbejdes noget mere.

I mellemtiden var Anja kommet ind igen og sad på sengen og nussede min ryg. De to frække damer snakkede fræk om mig, og jeg kunne ikke komme til genmæle, da jeg havde munden fuld.

Endelig kom Silje også, og da jeg rejste mig fra hendes lækker fisse, sad Anja der og spruttede med sin lækker indbydende fisse, mum.

Tid løb, men de to dejlige tøser havde ikke noget hastværk.

Vi fik taget en god afsked, og jeg havde betalt for en time, men da jeg gik, var der gået halvanden time.

Tak til de to skønne kvinder og på gensyn.

Hilsen den 'rullende' jyde.

Skrevet

Det lyder som en god oplevelse, havde du bestilt begge piger heller var det en overraskelse?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.