Hop til indhold

First timer, prøve en fræk feminin TS - hvordan kommer i gang?

Featured Replies

Skrevet

Hej venner,

Håber i kan komme med nogle brugbare kommentarer.

Jeg kan ikke rigtig slippe fantasien om at være sammen med en fræk, feminin TS.

Har dog, som det er nu, slet ikke lyst til at give bj eller være passiv. Men sætter alligevel pris på kilder eller en finger bagi under sex.

Nå men det jeg håber i vil kommentere på:

Har en tanke om første gang skal være udelukkende massage, evt med hj/bj.

Hvordan “kom i i gang” ???

Skrevet
Soho84 skrev, for 8 timer siden:

Og hvem kunne være gode til første gang?

Hej Soho hvor i landet befinder du dig ? jeg kom selv igang med en feminin thai og dem er der flere af. Hvad der kommer til at foregå er helt op til dig og hvormeget du bliver grebet af stemningen - god jagt 😀

Skrevet

Min første gang var også stille og rolig. Massage på ryggen og blev vendt om og så et blowjob imens hun onanere og kom udover mig.

Skulle jo prøve det igen, dog med en anden Thai og fik igen massage og vendt om, hvor hun satte på min pik og sprøjtet over min krop. Besøge hende igen senere, hvor vi starte med massage og i en 69 med udløsning til os begge to.

3 gang jeg var sammen med en trans (Miss Tina) da ville jeg prøve at blive kneppet og må jeg sige at hun gjorde. Kom ind og med det samme så tog hun tøjet af mig, så ellers lidt slik af røven og pikken og hun tog mig hurtigt og dybt i 3 minutter og kom udover mit ansigt imens jeg skulle onanere. Havde bestilt 30 minutter og var der i 10, fik 700 kr tilbage af hende, som hun sagde, jeg skulle ikke betale for 30 minutter når hun nu var så liderlig (god oplevelse og pænt af hende)

Skrevet
  • Author

Jeg bor i Sønderjylland men kører gerne for den rigtige oplevelse. Gjorde i jer nogle tanker omkring om vedkommende var feminin? Har en lille frygt for at hvis de ikke er kan jeg ikke 🤔

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.